سیم کارت های طرح جوان اپراتور رایتل

تاریخ ارسال : 1401/05/11

این روز ها که اینترنت یکی از ضرورت هر خانه ایی شده و هر کس که یک گوشی هوشمند دارد بسته های اینترنت هم لازم دارد برای استفاده از اینترنت .اپراتور ها که در سال جدید به ناگهان افزایش قیمت داشتند برای بسته های اینترنت که باعث تعجب مردم شده است و بسیاری از مردم در تلاش هستند که بسته های اینترنت خود را درست مدیریت کنند

این روز ها که اینترنت یکی از ضرورت هر خانه ایی شده و هر کس که یک گوشی هوشمند دارد بسته های اینترنت هم لازم دارد برای استفاده از اینترنت .اپراتور ها که در سال جدید به ناگهان افزایش قیمت داشتند برای بسته های اینترنت که باعث تعجب مردم شده است و بسیاری از مردم در تلاش هستند که بسته های اینترنت خود را درست مدیریت کنند که بار اقتصادی فراوانی نداشته باشد برایشان. این روز ها رایتل  در تلاش است که با صرفه ترین اینترنت های خود را به مردم دهد تا مردم به راحتی بتوانند از طریق اینترنت به کارهایشان برسند.رایتل در طول این سالها با تمرکز بر روی نیازها، خواسته ها و انتظارات مشترکین و با اتکا به توان داخلی و پوشش گسترده شبکه توانسته اعتماد مشترکین خود را به خوبی جلب نموده و خدماتی متمایز و تاثیر گذار را به جامعه مخاطب خود ارائه کند.

اگر از آن دست افرادی هستید که به دنبال مدیریت مصرف اینترنت و هزینه های مربوط به آن می باشید، حقیقتا سیم کارت دائمی رایتل و سیم کارت اعتباری رایتل نه تنها نیاز شما را پاسخگو خواهند بود، بلکه قیمت و سرعت اینترنت این اپراتور شما را شگفت زده نیز خواهد کرد. علاوه بر این اپراتور رایتل خدمات و هدایای ویژه ای برای مشترکین جدید خود تدارک دیده است که استفاده از این سیم کارت ها را برای آنها لذت بخش تر و هیجان انگیز تر از همیشه می سازد.

 

طرح جوان رایتل

اپراتور رایتل همواره تلاش نموده است تا خدمات و سرویس های خاص خود را با توجه به نیاز و سلیقه مشترکین در اختیار آنها قرار دهد. به همین خاطر سیم کارت های جدید این اپراتور که تحت عناوین مختلف عرضه می گردند، کاملا بر اساس نیاز قشر خاصی از جامعه مخاطب رایتل بوده که از تخفیفات ویژه، هدایای خاص و بسته های آغازین جذاب برخوردار می باشند.

طرح جوان رایتل نیز از همین دست خدمات منحصر بفرد می باشد که به همراه جذاب ترین بسته آغازین، شروعی هیجان انگیز را برای جوانان به ارمغان می آورد. بر اساس این طرح کلیه جوانان دانشجو، طلاب و فراگیران علوم دینی 18 تا 29 ساله می توانند تنها با پرداخت 200،000 ريال ( 20 هزار تومان ) سیم کارت جوان رایتل را تهیه نموده و از مزایا و هدیه های ویژه این طرح بهره مند گردند.

مشترکین می توانند با استفاده از این سیم کارت از تمامی بسته های سیم کارت رایتل ( شامل مکالمه، پیامک و اینترنت ) در همه مناطق تحت پوشش شبکه های نوین ارتباطی رایتل ( 3G / 4G ) و با خدمات رومینگ ملی ( شبکه نسل دوم / 2G اپراتورهای میزبان ) استفاده نمایند. برای برخورداری از اینترنت نسل چهارم رایتل نیز نیازی به تعویض سیم کارت نبوده و تنها با قرار داشتن مشترک در محدوده پشتیبانی 4G و فعال بودن تنظیمات اینترنت نسل چهارم گوشی هوشمند، این امکان برای تمامی مشترکین طرح های رایتل وجود خواهد داشت.

 

هدایای سیم کارت جوان رایتل شامل:

·        پیامک درون شبکه نامحدود 90 روزه

·        200 مگابایت اینترنت هدیه روزهای جمعه به مدت یک سال

·        25 گیگابایت اینترنت پر سرعت 90 روزه ( سه دوره 30 روزه )

·        3000 دقیقه مکالمه درون شبکه 90 روزه

·        50% تخفیف فرادرس یا 30 هزار تومان تخفیف استایل آپ

 

مشترکین جوان رایتل توجه داشته باشند، 25 گیگابایت اینترنت پر سرعت 90 روزه در سه دوره به آنها تعلق می گیرد. در دوره اول 15+ 2 گیگابایت اینترنت شبانه و در دوره دوم و سوم این هدیه به صورت 2 گیگابایت اینترنت 7 روزه به همراه 2 گیگابایت شبانه ارائه می گردد.

علاقمندان به این طرح می توانند با ارائه کارت شناسایی معتبر ( کارت دانشجویی یا کارت طلبگی) و مراجعه حضوری به فروشگاه ها و نمایندگان فروش و خدمات رایتل نسبت به ثبت نام و خرید سیم کارت جوانان رایتل اقدام نمایند.

در صورت تمایل متقاضی به ثبت نام از طریق وب سایت رایتل نیز، بارگذاری کارت دانشجویی یا کارت طلبگی برای ثبت نام و خرید سیم کارت الزامی می باشد. ( در صورت بروز مشکل در مدارک ارسالی، لازم است متقاضیان مدارک مورد نظر را برای بررسی مجدد از طریق پست الکترونیکی madarek@rightel.ir ارسال نمایند.)

 

البته سازمان ها و دانشگاه های متقاضی سیم کارت جوانان از تخفیف ویژه برخوردار بوده و می توانند از روش های زیر برای خرید این سیم کارت اقدام نمایند:

1.     مراجعه به فروشگاه مرکزی، با به همراه داشتن نامه درخواست خرید و نامه معرفی نماینده

2.     ارسال درخواست کتبی به نشانی پستی، دورنما یا نشانی پست الکترونیکی زیر :

نشانی: تهران، خیابان ولی عصر ( عج )، روبروی پارک ملت، خیابان استاد نجف دریابندری ( ارمغان غربی)، تقاطع مهرداد، پلاک 8

دورنما : 26214696-021

کد پستی : 1967863131

نشانی پست الکترونیک : b2bsales@rightel.ir

 

نکات و قوانین سیم کارت طرح جوانان:

·        قیمت سیم کارت طرح جوان با احتساب مالیات بر ارزش افزوده می باشد.

·        مدت اعتبار بسته آغازین، از زمان ثبت نام سیم کارت شروع و محاسبه خواهد شد. بنابراین پس از اتمام مدت اعتبار، هدایای مذکور قابل استفاده نخواهندبود.

·        میزان حجم باقیمانده هر یک از سرویس ها در این طرح (در صورت تمام نشدن حجم اینترنت در سقف مصرف سی روزه) قابل انتقال به دوره بعد نمی باشد.

·        مهلت استفاده از 2 گیگابایت اینترنت ساعت های عادی مصرف هر یک از هدایای 30 روزه دوره دوم و سوم، 7 روز ابتدایی هر دوره می باشد. با اتمام این مهلت 7 روزه، در صورت عدم خرید بسته های اینترنت جدید، مصرف مشترک با تعرفه عادی محاسبه می گردد.

·        در حال حاضر ساعت های افت مصرف از 2 الی 7 صبح می باشد. ( ساعت های افت مصرف در صورت تغییر رفتار اساسی مصرف مشترکین، ممکن است تغییر یابد)

·        بسته های هدیه و بسته های آغازین به ترتیب از ولویت استفاده نسبت به سایر بسته ها از جمله بسته های مصرفی هستند. بنابراین لازم است مشترکین در هنگام خرید بسته به این موضوع توجه داشته و به تاریخ انقضا و حجم باقیمانده بسته های آغازین توجه داشته باشند.

·        کاربران می توانند با نصب اپلیکیشن رایتل من، از حجم و مدت زمان اعتبار هدایا اطلاع دقیق پیدا کنند.

کلیه مشترکین رایتل توجه داشته باشند در صورت فعال بودن بسته اینترنت و استفاده از ترافیک بومی، مشمول 50 درصد کاهش تعرفه نسبت به تعرفه بین الملل خواهند شد. البته در صورتی که مشترک بسته فعال نداشته باشد، تعرفه استفاده از خدمات ترافیک بومی و بین الملل به صورت آزاد و کاملا یکسان می باشد. ( در اپراتور رایتل تعرفه اینترنت آزاد به ازای هر گیگابایت اینترنت 40 هزار ریال می باشد.)

 

طرح هدیه معرفی به دوستان

اپراتور رایتل برای مشترکینی که افراد جدیدی را به خانواده رایتل دعوت کنند هم هدیه ویژه ای در نظر گرفته است که این هدیه تحت عنوان" طرح هدیه معرفی به دوستان " ارائه میگردد و بعد از ثبت نام عضو جدید و خرید سیم کارت، به مشترک معرفی کننده؛ تعلق می گیرد. به نظر می رسد در این طرح رایتل تلاش نموده است تا خدمتی متمایز و نوآورانه را در راستای حفظ و ارتقا سطح رضایتمندی مشتریان خود ارائه کرده و علاوه بر خریدار سیم کارت، مشترک رایتلی معرفی کننده را نیز با هدایای جذاب خود شگفت زده کند.

بر اساس این طرح هر مشترک می تواند تا 10 نفر را به رایتل معرفی نموده و به ازای هر یک از آنها 10 گیگابایت اینترنت رایگان 30 روزه به عنوان هدیه دریافت کند. البته دریافت این هدیه منوط به تکمیل مراحل ثبت نام می باشد.

نحوه کار بدین صورت است که عضو جدید باید بعد از ثبت نام و خرید سیم کارت، شماره رایتل شما را به عنوان معرف وارد نموده و ثبت نام خود را نهایی نماید. سپس با اولین استفاده و یا شارژ اعتبار توسط او، هدیه معرفی به دوستان که شامل 10 گیگابایت اینترنت 30 روزه می باشد، برای شما فعال می گردد.

بنابراین اگر از سرعت اینترنت و مقرون به صرفه بودن تعرفه های اپراتور رایتل راضی هستید، رایتل به شما فرصتی می دهد تا مانند یک دوست نمونه تجربیات خود را در اختیار دوستانتان قرار داده و آنها را نیز از لذت رایتلی شدن بهره مند سازید.

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز