چرا سیم کارت رند در رونق کسب‌وکار تاثیر زیادی دارد؟

تاریخ ارسال : 1402/11/11

سیم کارت رند

امروزه برای برخی از مشترکین سوال پیش می آید که چرا سیم کارت رند در رونق کسب و کار تاثیر بسزایی دارد ؟ در جواب این سوال باید توضیحاتی داد که قبل از آنها باید با یک سری از مسائل رو به رو شد . همانطور که میدانید امروزه بسیاری از افراد شغل دوم دارند و اکثرا شغل های دوم به  وسیله یک گوشی هوشمند و سیم کارت است .و به آنها در اصلاح شغل مجازی یا غیر حضوری میگویند . بیشتر شغل های غیر حضوری به  فروشگاه های آنلاین تعلق دارد. حال برای رونق در این کار افراد باید بتوانند اعتماد مشتری را جلب کنند . که این کار نیاز به سیم کارت های رند یا گران قیمت دارد. زمانی که افراد داری شغل مجازی با سیم کارت رند گران قیمت با مشتری ارتباط تلفنی برقرار کند به نوعی اعتماد مشتریان جلب شده و با خاطری آسوده خرید میکنند . همچنین خطوط رند و گران قیمت باعث میشود تا مشتریان تبلیغ کار شما را بین دوستان و آشنایان خود کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به سیم کارت های رند و تاثیر سیم کارت رند در رونق کسب و کار ها در ادامه مطلب با ما همراه باشید . 

به چه سیم کارتی ، سیم کارت رند گفته میشود؟

به طور کلی خطوطی که دارای چند عدد مشابه باشند را سیم کارت رند می نامند ولی ممکن است برای خرید سیم کارت رند دائمی یا اعتباری با اسامی و انواع مختلفی از آنها رو  به رو شوید و نتوانید تمایز آنها را به راحتی از یکدیگر بیابید. سیم کارت های رند انواع مختلفی را شامل میشوند که بسته به مرغوبیت نوع رند قیمت های مختلفی دارند.

 

سیم کارت رند آیینه ای

در شماره خطوط رند آیینه ای باید حداقل 4 رقم به صورت متقارن کناره هم باشند.برای مثال 8998 اگر اعداد متقارن در شماره سیم کارت وجود داشته باشد رند آیینه ای نامیده میشود.

نکته : توجه داشته باشید که هر چقدر اعداد متقارن در سیم کارت بیشتر باشد ارزش سیم کارت بالاتر خواهد رفت

 

انواع رند های پله ای

رند پله ای سیم کارتی است که حداقل 4 رقم اعدادش افزایش یا کاهش پیدا میکند.برای مثال 4547  رند پله ای کاهشی و 4245 رند پله ای افزایشی محسوب میشود و میتواند در اول یا آخر شماره باشند.

نکته : اگر تعداد رقم ها به 6 برسند رند 3 پله نامیده میشود.برای مثال 223344 یک رند 3 پله است.

 

رند تاریخ تولدی

بسیاری از خواهان خطوط رند به دنبال خرید سیم کارت تاریخ تولدی هستند.سیم کارت های تاریخ تولدی شامل 4 عدد تاریخ تولد است و برای پرسونال برندینگ بسیار محبوب است.زمانی که چهار رقم شماره سیم کارتتان با تاریخ تولد دلخواه شما شروع شود یا به اتمام برسد رند تاریخ تولدی نامیده میشود.

 

رند از نوع تکراری در پیش شماره

زمانی که پیش شماره سیم کارت در اول یا آخر شماره بیاید رند تکرار پیش شماره نامیده میشود.

 

سیم کارت رند های گفتاری

به سیم کارتی رند گفتاری گفته میشود که یک عدد 3 رقمی دو بار در شماره تکرار شود و خواندن شماره راحت باشد.

برای مثال دو بار عدد 500 در شماره بی آید.

 

رند های دهی،صدی،هزاری،میلیونی

همان گونه که از نام آنها مشخص است اگر در شماره یکی از 4 مضربی که نام بردیم را مشاهده کنید رند دهی صدی هزاری و میلیونی نامیده میشود

نکته : سیم کارت های رند دهی کمترین ارزش مالی را دارند و سیم کارت های رند میلیونی بیشترین ارزش مالی را دارند.

 

چرا سیم کارت رند باعث رونق کسب و کار میشود؟

رونق کسب و کار به وسیله سیم کارت رند دلایل متفاوتی دارد که یکی از این دلایل متفاوت بودن قیمت سیم کارت است.ارزش سیم کارت رند هرچند بستگی به پیش شماره و اپراتور دارد ولی در کل نسبت به سیم کارت های عادی قیمت بالاتری دارد.دومین موردی که میتوانیم به آن اشاره کنیم خاص بودن سیم کارت است یعنی نسبت به خطوط دیگر نظر بسیاری را جلب میکند..

 

برای شروع کسب و کار سیم کارت رند بهتر است یا 0912 ؟

به طور کلی سیم کارت 0912 رند و غیر رند همچنین سیم کارت های رند دیگر اپراتور ها برای شروع  فعالیت کاری برابرند و هر دو سیم کارت میتوانند خطوط خوبی برای رونق شغل ها باشند.از آنجایی که هر دو این شماره معتبر محسوب میشوند اگر با هم ترکیب بشوند اعتبار برندینگ شمارا چندین برابر خواهد کرد.یعنی اگر یک سیم کارت 0912 رند داشته باشید با رونق باور نکردنی مواجه خواهید شد.