نحوه دریافت قبض پایان دوره و میان دوره در اپراتور همراه اول

تاریخ ارسال : 1402/09/11

سیم کارت دائمی همراه اول

اپراتور همراه اول به عنوان اولین اپراتور رایج کشور و همانطور که همه ما میدانیم اولین اپراتوری که سیم کارت های داِمی را در بازار سیم کارت عرضه کرده است اپراتور همراه اول است.لازم است برای برخی از دوستانی که اطلاعات کافی در مورد شرایط سیم کارت دائمی ندارند در ادامه این مطلب توضیح کوتاهی خواهیم داد.همانطور که در اول این متن گفتیم همراه اول اولین اپراتوری بوده که سیم کارت های دائمی را در بازار سیم کارت عرضه کرده و اولین اپراتور کشور بوده است و بعد ها سیم کارت های اعتباری را در بازار سیم کارت  کشور رایج کرده که برای استفاده از سیم کارت های اعتباری برای برقرار کردن تماس ارسال پیامک باید شارژ تهیه کنید ممکن است این کار را هرروز انجام دهید ولی با داشتن سیم کارت های دائمی همراه اول شما هرچقدر که بخواهید میتوانید تماس بگیرید و یا پیامک ارسال کنید و به صورت ماهانه برای شما قبض پرداخت هزینه بیاید.ه همین خاطر در این مطلب نحوه دریافت قبض میان دوره و پایان دوره همراه اول را بررسی می کنیم:

 

نحوه دریافت قبض پایان دوره و میان دوره همراه اول

به طور کلی در پایان هر ماه قبض پایان دوره مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول برای آنها پیامک می گردد. حال اگر بنا به هر دلیلی آن را دریافت نکردید؛ می توانید با استفاده از روش های ذیل نسبت به دریافت آن اقدام نمایید.

 

1.     دریافت صورت حساب از طریق شماره گیری کد دستوری

شماره گیری کد دستوری # 2* 1 * ( ستاره 1 ستاره 2 مربع ) یکی از راحت ترین روش های اجرای درخواست قبض پایان دوره مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول می باشد. البته مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول با شماره گیری همین کد دستوری می توانند قبض میان دوره یا قبض بروز خود را  که به صورت لحظه ای محاسبه می گردد؛ مشاهده نمایند.

 

2.     دریافت صورت حساب از طریق سوپر اپلیکیشن همراه من

مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول می توانند اطلاعات قبض پایان دوره و میان دوره خود را از طریق سوپر اپلیکیشن همراه من دریافت کنند که در این برنامه امکان پرداخت صورت حساب، بعد از مشاهده اطلاعات قبض وجود دارد. شایان ذکر است؛ در صورت پرداخت قبض از طریق سوپر اپلیکیشن همراه من، مشترک از امتیازات ویژه ای برخوردار می شود.

 

3.     دریافت صورت حساب از طریق وب سایت همراه اول

در صورتی که مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول تمایل داشته باشند تا صورت حساب خود را از طریق وب سایت همراه اول دریافت کنند؛ باید به آدرس www.mci.ir/billing مراجعه کرده و با وارد نمودن شماره موبایل خود، صورت حساب و ریز مکالمات خود را دریافت کنند.

 

4.     دریافت صورت حساب از طریق پیامک:

مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول می توانند تنها با ارسال یک پیامک به سرشماره 990009 خدمات مختلفی که در ادامه به آن اشاره می کنیم؛ را دریافت کنند:

قبض پایان دوره : G یا g

قبض میان دوره:  M یا   m

خلاصه قبض:  S یا   s

جزئیات کارمزد خدمات: C یا c 

جزئیات خدمات مبتنی بر محتوا:  Kیا   k

جزئیات خدمات دولت الکترونیک: D یا  d

ایمیل قبض پایان دوره:EG  یا   eg

ایمیل قبض میان دوره:  EM یا   em

 

5.     دریافت صورتحساب از طریق سامانه 9990:

برای دریافت صورت حساب، مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول باید با شماره 9990 تماس بگیرید؛ سپس بر اساس راهنمایی های تلفن گویا صورتحساب خود را دریافت کنند و در صورت تمایل پرداخت کنند.

 

جزئیات صورت حساب قبض موبایل مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول

به طور کلی صورت حساب پایان دوره مشترکین سیم کارت دائمی اپراتور همراه اول شامل خدمات و سرویس هایی می شود که مشترک در یک بازه زمانی مشخص که معمولا یک دوره یک ماهه است؛ از آنها استفاده کرده باشد. نحوه محاسبه صورت حساب های دوره ای مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول به شرح ذیل می باشد:

 

·        آبونمان:

آبونمان همان هزینه اشتراک است که باید به صورت ماهانه پرداخت می شود؛ این عدد که از زمان دایری تلفن همراه برای مشترک در نظر گرفته می شود؛ حتی در صورت عدم استفاده از سیم کارت هم باید پرداخت گردد. در حال حاضر هزینه آبونمان مبلغ 6،300 ریال معادل ششصد و سی تومان می باشد که باید پرداخت گردد.

 

·        مکالمه:

یکی از مهمترین خدماتی که از سوی اپراتور همراه اول در طول این سالها برای مشترکین در نظر گرفته شده، طرح یکسان سازی تعرفه مکالمه در سیم کارت های دائمی همراه اول می باشد که بر اساس آن تعرفه مکالمه آزاد برای کلیه تماس های داخل و خارج از شبکه همراه اول یکسان می باشد. در حال حاضر کلیه مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول به ازاء هر دقیقه مکالمه درون شبکه ای یا مکالمه با تلفن ثابت و سایر اپراتورها رقمی معادل 599 ریال پرداخت می کنند.

 

·        تماس خارجه:

در صورتی که مشترک سیم کارت دائمی همراه اول با تلفن ثابت یا همراه کشور دیگر تماس برقرار کند؛ باید هزینه ای بیشتر از مبلغ مکالمات داخلی بپردازد که تعرفه مکالمات کشورها با هم فرق می کند. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه این نوع تماس ها به آدرس www. Mci.ir/web/guest/international-roaming مراجعه فرمایید.

 

·        پیام کوتاه:

در اپراتور همراه اول به ازاء هر پیامک فارسی 89 ریال و هر پیامک انگلیسی 222 ریال هزینه به حساب مشترکین سیم کارت دائمی منظور می گردد.

 

·        اینترنت:

هزینه مصرف اینترنت با تعرفه عادی برای مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول به ازاء هر کیلو بایت تبادل اطلاعات 0.4 ریال می باشد که این مبلغ در سایت های منتخب داخلی معادل 0.2 ریال در نظر گرفته شده است. در صورتی که مشترک اقدام به خرید بسته های کوتاه مدت و بلند مدت نموده باشد؛ هزینه آنها در صورت حساب پایان دوره مشترک دائمی منظور می گردد.

 

·        سرویس ارزش افزوده:

هزینه محتواهای ارسالی سرویس هایی که بنا به درخواست مشترک فعال شده باشند؛ باید از سوی کاربر پرداخت گردد؛ که هزینه آن بسته به نوع سرویس متفاوت می باشد.

 

·        سایر هزینه های قبض موبایل:

در این بخش هزینه های دیگر مشترک بیان می شود؛ مثلا در صورتی که مشترک از سرویس رومینگ بین الملل، برقراری پیام صوتی، دایری مجدد و ...  استفاده کرده باشد؛ هزینه آن در این فیلد اعلام می گردد.

 

·        جمع صورت حساب:

در این بخش جمع هزینه های موارد ذکر شده در بالا قرار می گیرد.

 

·        تخفیفات قبض:

در صورت استفاده مشترک از بسته های یا طرح های تشویقی، تخفیفات در این بخش آورده می شود.

 

·        مالیات:

در این بخش 9 درصد مبلغ جمع صورتحساب به عنوان مالیات و عوارض در نظر گرفته می شود که 6% مالیات و 3% عوارض می باشد.  

 

·        درآمد عمومی دولت:

بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی از ابتدای سال 1394، به ازاء هر پارت پیامک 10 ریال اضافه در نظر گرفته می شود که این عدد به عنوان درآمد عمومی دولت محاسبه می شود. این مبلغ به هیچ وجه جزء درآمد اپراتورها نیست؛ ولی با این حال در قبض مشترکین اعمال می گردد.

 

·        مجموع قبض همراه اول:

در نهایت قبض هر مشترک سیم کارت دائمی همراه اول از مجموع موارد ذیل محاسبه می گردد:

جمع صورت حساب + مالیات و عوارض + درآمد عمومی دولت – تخفیفات

 

·        بستانکاری:

در این بخش مبالغی که مشترک در دوره های پیشین به دلیل انجام اصلاحات، پرداخت مجدد صورت حساب، پرداخت اشتباه صورت حساب یک مشترک توسط سایر مشترکین، اضافه یا کسر پرداختی داشته است؛ بیان می شود.

 

·        بدهکاری پیشین:

بدهی دوره های قبل صورت حساب مشترک که وصولی مبلغ صورت حساب در سیستم ثبت نشده باشد؛ در این بخش اعلام می گردد.

 

·        کسر مبلغ هزار ریال:

این بخش تنها جهت رند شدن سه رقم آخر مبلغ پرداخت از مجموع اقلام قابل پرداخت کسر می گردد.

 

·        مبلغ قابل پرداخت:

مبلغی که بر اساس بدهی، بستانکاری پیشین و کارکرد دوره جاری بایستی توسط مشترک پرداخت گردد؛ در این فیلد اعلام می گردد.

 

سوزاندن سیم کارت همراه اول در خانه

تاریخ ارسال : 1402/09/07

سیم کارت همراه اول

اپراتور همراه اول به عنوان اولین اپراتور رایج کشور هر روز در تلاش است برای قوی تر نمودن اپراتور و جلب رضایت مشترکین خود.اپراتور همراه اول خدمات زیادی در اختیار مشترکینش گذاشته که در ادامه این مطلب به شما توضیح خواهی داد.همراه اول برای دوستانی که به دلایلی بسیار زیاد مانند گم کردن سیم کارت یا استفاده نکردن از سیم کارت سیم کارت را بسوزانند ولی خب به دلایلی نمیتوانند به صورت حضوری به دفتر های پیشخوان یا نمایندگی های همراه اول مراجعه کنند ولی اپراتور خوب همراه اول این امکان را در اختیار مشترکین همراه اول گذاشته است که در خانه به صورت غیر حضوری در خانه محل کار و یا هر جایی از نقاط کشور باشند به وسیله یک عدد گوشی سیم کارت شان را بسوزانند ما نحوه سوزاندن سیم کارت همراه اول را به صورت غیر حضوری در ادامه همین مطلب به شما مشترکین عزیز توضیح خواهیم داد.لبته در حال حاضر علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر نمایندگی های خدمات هر اپراتور، روش های دیگری نیز وجود دارند که به صورت غیر حضوری این امکان را برای مشترکین ایجاد می کنند.

 

نحوه سوزاندن سیم کارت در اپراتور همراه اول

 به طور کلی کارشناسان معتقدند یکی از مهم ترین دلایل سوختن سیم کارت ها، رعایت نکردن مسائل ایمنی می باشد که باعث آسیب رساندن به سیم کارت ها و کاهش عمر مفید آنها می گردد. حال اگر به عنوان مشترک سیم کارت دائمی یا اعتباری همراه اول قصد سوزاندن سیم کارت خود را دارید؛ اولین روش مراجعه حضوری به نمایندگی های خدمات و فروش همراه اول می باشد. البته این روش به عنوان اولین شیوه سوزاندن سیم کارت، بهترین و راحت ترین روش انجام این کار نبوده و مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول می توانند سیم کارت خود را به راحتی به صورت غیر حضوری و  در خانه بسوزانند.

 

سوزاندن سیم کارت همراه اول در خانه ( روش های غیر حضوری )

قطعا تاثیر تلفن های همراه بر زندگی های مدرن امروزی آنقدر زیاد و غیر قابل انکار می باشد که اگر نگاهی کوتاه به جنبه های مختلف زندگی های مدرن بیندازیم، خواهیم دید این وسیله کوچک تمام جنبه های زندگی انسانی را تحت تاثیر قرار داده است. از همین رو روش های اجرای دستورهای مختلف برای انجام کارهای متفاوت بسیار سریع تر و آسان تر از قبل صورت می گیرد و دیگر لازم نیست مشترکین با صرف وقت و هزینه بسیار، نسبت به سوزاندن سیم کارت خود اقدام نمایند.

در حال حاضر برای اجرای دستور سوزاندن سیم کارت، مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول می توانند به صورت غیر حضوری از روش های ذیل استفاده نمایند:

 

1.     تماس با شماره های 444 و 9990

تماس با شماره های 444 و 9990 یکی از راحت ترین روش های سوزاندن سیم کارت در خانه می باشد که مشترکین می توانند در صورت تمایل از آن استفاده کنند. برای این کار مشترک باید تنها با شماره های اعلام شده تماس گرفته و از کارشناسان و نمایندگان همراه اول راهنمایی های لازم جهت سوزاندن سیم کارت را دریافت نماید. لازم به ذکر است این مراحل شامل اطلاعات شخصی مشترک و اطلاعات مربوط به سیم کارت می باشد که توصیه می شود؛ حتما قبل از تماس این اطلاعات را آماده کنید.

 

2.     شماره گیری با کد دستوری

شماره گیری کد دستوری # 2 * 131 * ( ستاره 131 ستاره  2 مربع ) به عنوان یکی از راحت ترین روش های اجرای دستور سوزاندن سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول، کاربردی ترین و پرطرفدارترین روش می باشد. زیرا در این روش دستورها بسیار واضح و روشن بوده و مراحل انجام کار توسط خود مشترک صورت می گیرد.

 

3.     مراجعه به وب سایت همراه اول

استفاده از وب سایت همراه اول به آدرس mci.ir به عنوان یکی دیگر از روش های سوزاندن سیم کارت در خانه از سوی این اپراتور برای مشترکین در نظر گرفته شده که آنها می توانند در صورت تمایل تنها با چند کلیک نسبت به سوزاندن سیم کارت خود اقدام نمایند.

 

4.     مراجعه به سوپر اپلیکیشن همراه من

اپلیکیشن کاربردی و مفید همراه من به عنوان یک اپ کاربردی، قابلیت اجرای دستورها و برنامه های مختلفی را دارد که شما به عنوان مشترک سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول به راحتی می توانید از آن استفاده نمایید. بنابراین اگر قصد سوزاندن سیم کارت خود را دارید؛ این روش مطمئن اما ساده در دسترس شماست تا تنها در عرض چند دقیقه سیم کارت خود را به صورت غیر حضوری بسوزانید.

 

تعویض سیم کارت

قطعا یکی از موارد مهم بعد از سوزاندن سیم کارت، امکان دریافت سیم کارت جدید می باشد که مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول می توانند این کار را با مراجعه به نمایندگی فروش و خدمات همراه اول در سراسر کشور انجام دهند. البته امکان درخواست این کار به صورت غیر حضوری و آنلاین نیز وجود دارد.

 

نکات مهم مربوط به تعویض سیم کارت

نکته اول:

به طور کلی توصیه می شود؛ مشترکین بلافاصله بعد از سوزاندن سیم کارت، نسبت به تعویض و دریافت سیم کارت جدید اقدام نمایید؛ زیرا بر اساس مصوبات همراه اول،اگر مشترک سیم کارت دائمی این اپراتور باشید؛ در صورتی که 20 روز بعد از سوزاندن سیم کارت، نسبت به تعویض سیم کارت و دریافت سیم کارت جدید اقدام نکرده باشید؛ سیم کارت پیشین فعال می گردد. بنابراین اگر بنا به دلایلی مانند به سرقت رفتن گوشی هوشمند اقدام به سوزاندن سیم کارت خود کرده اید؛ حتما بلافاصله نسبت به تهیه سیم کارت جدید اقدام نمایید.

نکته دوم:

بر اساس اعلام اپراتور همراه اول هر سیم کارت باید در همان استانی تعویض گردد که سوزاندن سیم کارت در آن صورت گرفته است. بنابراین مشترکین نمی توانند سیم کارت خود را در یک استان بسوزانند و تعویض آن را مثلا در استان تهران انجام دهند.

نکته سوم:

مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول توجه داشته باشند؛ در زمان سوزاندن و تعویض سیم کارت، لازم نیست هزینه ای به متصدیان اپراتور یا به صورت آنلاین پرداخت کنند. زیرا هزینه انجام این خدمات بعداَ از میزان اعتبار سیم کارت جدید مشترک کسر می گردد.

انجام خدمات به صورت غیر حضوری و آنلاین خصوصا بعد از پاندمی کرونا؛ مهم ترین بخش سرویس هایی است که معمولا از سوی اپراتورها برای مشترکین در نظر گرفته می شود تا آنها در شرایطی ایده آل در هر ساعت از شبانه روز که تمایل دارند؛ نسبت به انجام کارهای مختلف اقدام نمایند. به همین خاطر توصیه می گردد؛ با استفاده از این روش های آسان و بسیار ارزان، نه تنها خود را از رفت و آمدهای غیر ضروری نجات دهید؛ بلکه زمینه را برای دریافت خدمات با کیفیت تر و مطلوب تر فراهم نمایید. 


 

سیم کارت های آبی رایتل چیست؟

تاریخ ارسال : 1402/09/06

سیم کارت آبی رایتل

اپراتور سیم کارت رایتل به عنوان سومین اپراتور رایج کشور هرروز در تلاش است برای امکانات مزایا و خدمات بیشتر برای مشترکین.امروزه اپراتور رایتل سیم کارت طراحی کرده به اسم سیم کارت آبی رایتل. برای بسیاری از دوستان سوال پیش می آید که سیم کارت آبی رایتل چیست و چه مزایایی دارد؟لازم است بگوییم که این نوع طرح سیم کارت برای هواداران تیم فوتبال استقلال است که با خرید این نوع سیم کارت دارای مزایایی همچو هدیه گرفتن بسته اینترنتی بسته مکالمه درون شبکه و بسته های  پیامک درون شبکه رایگان رایتل میشوید.طرح سیم کارت رایتل آبی دارای چند نوع است که قیمت هر نوع سیم کارت رایتل آبی با نوعی دیگر متفاوت است و مزایا یا جوایز هر نوع با نوع دیگری فرق میکند.اپراتور رایتل یکی از بهترین اپراتور های رایج کشور است و هر روزه  در تلاش است که مشترکین خود را از اپراتور راضی نگه دارد و با خدمات بسیار زیاد و فراوان برای بهتر شدن در تلاش است.طرح سیم کارت آبی رایتل به عنوان یکی از متمایزترین خدمات ارائه شده از سوی این اپراتور، اساسا در راستای ایجاد شور و  هیجان در بین جوانان و افزایش جایگاه ورزش در بین مردم طراحی و معرفی گردید که از شرایط و ویژگی های منحصر بفردی برخوردار است که در ادامه به آن اشاره می کنیم:

 

طرح سیم کارت آبی رایتل چیست؟

این طرح که به نوعی مخصوص هوادارن تیم استقلال می باشد؛ امکان خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری رایتل را برای این افراد فراهم نموده که نه تنها از قیمت اقتصادی و مقرون به صرفه ای برخوردار است؛ بلکه شامل بسته های جذاب و هیجان انگیز آغازینی می شود که تقریبا تمام نیاز های اولیه برقراری ارتباط مشترکین را پوشش می دهد.

بر اساس اعلام اپراتور رایتل در طرح سیم کارت های آبی، هواداران تیم پرافتخار استقلال می توانند با خرید یک سیم کارت دائمی رایتل یا سیم کارت اعتباری رایتل در باشگاه هواداران این تیم عضو شده و از تیم خود حمایت نمایند. ضمن این که سیم کارت های دائمی و اعتباری رایتل از مزایا و طرح های گوناگون نیز برخوردارند.

 

انواع سیم کارت های آبی رایتل

در این طرح هیجان انگیز، سیم کارت ها به دو صورت سیم کارت دائمی و اعتباری عرضه می گردند که علاقمندان می توانند بسته به سلیقه و نیاز خود، سیم کارت مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

1.     انواع سیم کارت های دائمی آبی رایتل:

v    سیم کارت دائمی آبی 100 رایتل

این سیم کارت که شامل شماره های رند اپراتور رایتل می شود؛ با قیمت 2،400،000 ریال ( دویست و چهل هزار تومان ) در اختیار علاقمندان قرار می گیرد. البته خریدارن توجه داشته باشند که تنها انتخاب شماره رند مزیت سیم کارت دائمی آبی 100 نبوده و در صورت خرید و فعال سازی این سیم کارت دائمی، می توانند از هدایای زیر به مدت یک سال بهره مند شوند:

·        100 گیگابایت اینترنت همراه + سیم کارت هدیه

·        4000 دقیقه مکالمه درون شبکه

·        400 دقیقه مکالمه برون شبکه

·        4000 عدد پیامک درون شبکه

·        400 عدد پیامک برون شبکه

·        سیم کارت دائمی آبی 40

 

سیم کارت دائمی آبی 40 به عنوان یکی دیگر از سیم کارت های دائمی ارائه شده از سوی اپراتور رایتل از قیمت 800،000 ریال ( 80 هزار تومان ) برخوردار می باشد که بسته خوش آمد آن به شرح ذیل می باشد:

·        40 گیگابایت اینترنت همراه + سیم کارت هدیه

·        440 دقیقه مکالمه درون و برون شبکه به مدت یک ماه

·        440 عدد پیامک درون و برون شبکه به مدت یک ماه

البته در این نوع سیم کارت نیز امکان انتخاب شماره توسط خریدار وجود دارد.

1.     انواع سیم کارت های اعتباری آبی رایتل:

v    سیم کارت اعتباری آبی 14

سیم کارت اعتباری آبی 14 با قیمت 400،000 ریال ( 40 هزار تومان ) نه تنها امکان انتخاب یک شماره رند را برای خریدار فراهم می سازد؛ بلکه از بسته خوش آمد زیر نیز برخوردار است :

·        14 گیگابایت اینترنت همراه + سیم کارت هدیه

·        140 دقیقه مکالمه درون و برون شبکه به مدت یک ماه

·        140 عدد پیامک درون و برون شبکه به مدت یک ماه

v    سیم کارت اعتباری آبی 4

یکی دیگر از سیم کارت های عرضه شده در این طرح، سیم کارت اقتصادی آبی 4 می باشد که با قیمت بسیار ارزان 140،000 ریال ( چهارده هزار تومان ) در اختیار علاقمندان قرار می گیرد. متقاضیان این نوع سیم کارت اعتباری، می توانند علاوه بر بهره مندی از امکان انتخاب شماره دلخواه، از بسته خوش آمد زیر نیز استفاده نمایند:

·        4 گیگابایت اینترنت همراه + سیم کارت هدیه

·        44 دقیقه مکالمه درون و برون شبکه به مدت یک ماه

·        44 عدد پیامک درون و برون شبکه به مدت یک ماه

 

نکات و قوانین مهم:

·        قیمت های اعلامی همه سیم کارت های عرضه شده در این طرح با احتساب مالیات بر ارزش افزوده می باشد.

·        اعتبار زمانی بسته های خوش آمد، از زمان فعال سازی سیم کارت ( اولین استفاده ) می باشد. لازم به ذکر است پس از اتمام اعتبار زمانی بسته ها، هدایای مذکور قابل استفاده نمی باشند.

·        پس از اتمام بسته های خوش آمد یا بسته آغازین سیم کارت ها، امکان خرید بسته های مصرفی اعم از اینترنت، مکالمه و پیامک جهت کاهش هزینه ها وجود دارد.

·        بسته های هدیه و بسته های آغازین به ترتیب دارای بالاترین اولویت استفاده نسبت به سایر بسته ها هستند. به همین خاطر در صورت خرید بسته جدید به اعتبار زمانی آن توجه داشته باشید.

·        هزینه استفاده از خدمات صوتی و پیامک در حالت رومینگ ملی برای مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری رایتل مطابق تعرفه عادی شبکه رایتل می باشد.

·        مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری رایتل می توانند با نصب " اپلیکیشن رایتل من"  اطلاعات دقیقی از باقی مانده حجم و مدت زمان اعتبار هدایا کسب نمایند.

 

روش های خرید سیم کارت آبی رایتل

در صورتی که علاقمند هستید تا در این طرح هیجان انگیز شرکت کنید و عضوی از خانواده بزرگ هواداران تیم استقلال شوید؛ برای دریافت و خرید سیم کارت دائمی و اعتباری رایتل می توانید از روش های ذیل استفاده نمایید:

·        مراجعه حضوری به فروشگاه های رایتل

·        مراجعه حضوری به نمایندگان فروش و خدمات رایتل

·        خرید غیر حضوری با مراجعه به وب سایت رایتل

مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری رایتل می توانند برای کسب اطلاعت بیشتر به وب سایت این اپراتور به آدرس rightel.ir مراجعه نموده و یا با شماره 200 ازخطوط رایتلی و شماره 09202000000 با سایر خطوط، تماس حاصل فرمایند.

 

سیم کارت سازمانی همراه اول چیست؟

تاریخ ارسال : 1402/09/06

سیم کارت همراه اول

اپراتور همراه اول به عنوان اولین اپراتور کشور که در بازار سیم کارت رایج است و با اعتبار بالا و در اختیار گذاشتن زایای زیادی برای مشترکین خود برخورد دار است امروزه سیم کارتی طراحی و در بازار عرضه کرده است که این نوع سیم کارت سیم کارت سازمانی نام دارد و مختص به شرکت ها و همانطور که از اسمش پیداست برای سازمان ها است.این نوع سیم کارت با مزایای بسیاری برخوردار است که در ادامه همین مطلب ما خدمت شما مشترکین عزیز ارائه خواهیم داد ولی یکی از مهم ترین مزایای این نوع سیم کارت خرید راحت و سریع این سیم کارت است.اگر دوستانی که میخواهند برای شرکت خود چند عدد سیم کارت مشابه هم بخرند صد در صد باید وقت بسیاری گذاشته و حتی سرمایه زیادی میخواهد ولی با خرید سیم کارت سازمانی میتوانند با صرفه جویی در زمان و هزینه دو یا چند خط مشابه به صورت یکجا خریداری کنند و از استفاده کردن خط ها لذت ببرند.سطح کیفی و کمی سرویس های مختلف را بالا ببرند؛ معرفی سیم کارت های مختلفی که مختص به قشر خاصی از جامعه هدف باشد؛ یکی از بهترین کارهای انجام شده در طول این سال ها می باشد. ارائه سیم کارت های تخصصی دانشجویی، انارستان، دانش آموزی و ... در اپراتور همراه اول که با توجه به نیاز قشر خاصی از افراد جامعه طراحی و عرضه گردید؛ در راستای تحقق چنین آرمانی بوده که استقبال خوب جامعه مخاطب نشان می دهد در این امر موفق بوده اند.

یکی از سیم کارت های تخصصی ارائه شده از سوی اپراتور همراه اول، سیم کارت سازمانی می باشد که از شرایط و ویژگی های خاصی برخوردار است که توصیه می شود؛ قبل از تهیه نسبت به آن آگاهی کامل داشته باشید. به همین خاطر اگر به عنوان مدیر یک سازمان دغدغه نحوه برقراری ارتباط بین کارکنان بخش های مختلف شرکت یا ادارات تحت مدیریت خود را دارید؛ تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید:

 

سیم کارت سازمانی همراه اول چیست؟

سیم کارت سازمانی، سیم کارتی است که برای سازمان ها و شرکت هایی که از تعداد کارمند بالا برخوردارند؛ تعبیه شده است که نه تنها هزینه های ارتباطی آنها را کاهش می دهد؛ بلکه دسترسی به خدمات مختلف و سرویس های سازمانی را برای مشتریان ارتقا می بخشد. با استفاده از این سیم کارت ها کارکنان می توانند برای عملکرد بهتر؛ با حفظ حریم خصوصی شماره سیم کارت های سازمانی خود را در اختیار مشتریان قرار دهند.

البته این نوع سیم کارت از شرایط خاصی برخوردار است که به شرح ذیل می باشد:

·        به صورت یکپارچه برای همه کارمندان فعال می شود.

·        امکان کنترل بسته های مکالمه و اینترنت این نوع سیم کارت ها توسط مدیر سازمان یا شرکت وجود دارد.

·        قیمت سیم کارت های سازمانی کمتر از سیم کارت های معمولی می باشد. ( در بیشتر مواقع این نوع سیم کارت ها با قیمت تخفیفی عرضه می گردند )

 

مزایای استفاده از سیم کارت های سازمانی

 به طور کلی سازمان ها و شرکت هایی که نیاز به بستر انتقال داده های مختلف دارند، می توانند با خرید سیم کارت های سازمانی، علاوه بر استفاده از بسته های دیتای سازمانی از دیگر مزایا و کاربردهای فوق العاده این سیم کارت ها بهره مند گردند که به شرح ذیل می باشد:

مزایای استفاده از سیم کارت های سازمانی همراه اول:

·        فعال سازی و عرضه سیم کارت ها به صورت یکپارچه

·        امکان ارائه شماره های متوالی

·        امکان ارائه صورت حساب تجمیعی

·        امکان تعریف و راه اندازی بسته های سازمانی متنوع در مکالمه، پیامک و دیتا

·        ارائه قیمت های ترجیحی در خرید سیم کارت های سازمانی

·        صرفه جویی در زمان خرید

·        امکان ارائه پنل اختصاصی مدیریت شارژ سیم کارت اعتباری در بستر اینترنت

·        امکان تخصیص اعتبار ریالی جداگانه به هر یک از کارکنان

علاوه بر این امکان تخصیص مبلغی مشخص جهت مصارف ارتباطی کارکنان و تجهیزات سازمان ها اعم از مکالمه، پیامک و دیتا نیز وجود دارد. مزیت اصلی این سرویس، تخصیص اعتبار ریالی، قابلیت پرداخت مبلغ مورد نظر سازمان در یک صورت حساب برای هر نوبت استفاده از سرویس است. البته امکان استفاده به دفعات در یک دوره صورت حساب گیری، امکان پرداخت بدهی انباشته سازمان به صورت چند مرحله ای، عدم محدودیت زمانی در استفاده از مبلغ اعتبار تخصیص یافته و تسهیل فرایند پرداخت هزینه های ارتباطی از دیگر مزایا و کاربردهای این سرویس می باشد.

 

شرایط خرید سیم کارت های سازمانی

با توجه به این که سیم کارت های سازمانی تنها به سازمان های حقوقی واگذار شده و امکان خرید آن توسط اشخاص حقیقی وجود ندارد؛ لازم است کلیه سازمان ها و مجموعه های متقاضی سیم کارت های سازمانی درخواست کتبی خود برای خرید این نوع سیم کارت ها را بر روی سربرگ با مهر و امضا مجاز که در آن تعداد و نوع سیم کارت مشخص شده باشد، ارائه نمایند. لازم به ذکر است که سیم کارت های سازمانی به هیچ وجه مناسب استفاده شخصی نبوده و برای سرمایه گذاری هم مناسب نمی باشند.

در صورتی که یک مجموعه تقاضای درخواست خرید بیش از  50 عدد سیم کارت سازمانی را داشته باشد، لازم است نماینده تام الاختیار شرکت با در دست داشتن مدارک مورد نیاز که در ادامه به آنها اشاره می کنیم؛ به فروشگاه های محصولات سازمانی در تهران یا شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند:

·        تصویر آگهی تاسیس شرکت در روزنامه رسمی

·        آگهی آخرین تغییرات شرکت

·        تصویر گواهی ثبت نام مودیان مالیاتی یا مدرکی موید کد اقتصادی و شناسنامه ملی

·        اصل معرفی نامه فرد مراجعه کننده به عنوان نماینده شرکت در سربرگ رسمی با مهر و امضا مجاز شرکت

·        تصویر کارت ملی نماینده شرکت

·        آدرس، شماره تماس و کد پستی سازمان

البته متقاضیان می توانند در صورت تمایل برای خرید آنلاین سیم کارت های سازمانی به فروشگاه سازمانی همراه اول به آدرس b2bshop.mci.ir مراجعه نموده و سیم کارت های سفارشی را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرند. علاوه بر این علاقمندان می توانند در صورت تمایل از ایمیل فروش سازمانی همراه اول به آدرس b2b@mci.ir نیز استفاده کنند.

 

نکات و شرایط مهم:

·        قابلیت انتخاب شماره در سیم کارت های سازمانی وجود ندارد.

·        با توجه به تعداد درخواست های شرکت، شماره ها به صورت سریالی در اختیار سازمان قرار می گیرد.

·        سیم کارت ها به صورت فعال در اختیار سازمان قرار می گیرد.

·        در حال حاضر  از سوی اپراتور همراه اول برای تعداد سیم کارت محدودیتی اعلام نشده است.

·        سیم کارت های سازمانی همراه اول در دو نوع دیتا و عادی عرضه میگردد که متقاضیان می توانند بسته به نیاز و تمایل خود از هر دو نوع دائمی ( با ودیعه یا بدون ودیعه ) و یا اعتباری استفاده کنند.

از آنجا که بررسی ها نشان می دهد برقراری ارتباط بین کارکنان در یک نهاد، تاثیر بسیار زیادی بر عملکرد نهایی آن نهاد خواهد داشت، به همین خاطر مدیران می توانند با خرید سیم کارت سازمانی، نظارت مستمر و کامل بر بخش های مختلف داشته و کارایی شرکت را به میزان قابل توجهی بالا ببرند. ضمن این که سیم کارت های سازمانی در دست کارکنان شرکت امانت بوده و مالکیت سیم کارت با شرکت یا مجموعه مورد نظر می باشد که همین موضوع باعث مدیریت راحت تر و بهتر سیم کارت و پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی می شود.

 

 

 

 

موسیقی بی کلام در اپراتور همراه اول

تاریخ ارسال : 1402/09/05

سیم کارت همراه اول

 اپراتور همراه اول به عنوان اولی اپراتور رایج کشور عزیزمان ایران با تلاش های هر روزه توانسته بسیاری از خدمات را در اختیار مشترکین عزیز بگذارید یکی از این خدمات آهنگ های پیشواز بی کلام هستند این نوع آهنگ پیشواز جایگزین بوق های خسته کننده و تکراری است که فقط آهنگ برای فردی که پشت خط است پخش میشود و هیچ کلامی در آهنگ نیست اپراتور همراه اول امروزه با تلاش های چندین برابری که دارد سعی میکند مشتریان عزیز را در رضایت کامل از اپراتور نگه دارد زیرا رضایت مشتری برای تمامی اپراتور ها و مخصوصا اپراتور همراه اول در اولویت است.لازم به ذکر است که این نوع آهنگ پیشواز برای هم مشترکین دارای سیم کارت های دائمی همراه اول هم مختص به مشترکین دارای سیم کارت های اعتباری همراه اول است.این سرویس در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین سرویس های همراه اول محسوب می گردد که از تنوع بی نظیری نیز برخوردار می باشد. به همین خاطر آواهای موجود در این سرویس در دسته بندی های موسیقی پاپ، موسیقی سنتی، موسیقی فیلم، مذهبی،کودکانه، اتباع خارجی، کلاسیک، محلی، بی کلام، بین المللی، شعر و سخن و سایر ارائه می گردد که در هر بخش جذاب ترین و بهترین آهنگ های روز دنیا را می توان یافت.  

یکی از جذاب ترین ترین دسته بندی های انجام شده در نوع آواهای موجود در وب سایت همراه اول، موسیقی بی کلام است که سبک و سیاقی کاملا متفاوت داشته و در بین هنرمندان و دوستداران این نوع از موسیقی، بسیار پرطرفدار می باشد.

 

موسیقی بی کلام در اپراتور همراه اول

یکی از پرطرفدارترین سبک های ارائه شده در وب سایت همراه اول، موسیقی بی کلام می باشد که شامل یک لیست از زیباترین و قشنگ ترین آهنگ های پیشواز موسیقی بدون کلام ایرانی و خارجی ( گیتار، ویولن، پیانو و ... ) می شود که علاقمندان به موسیقی بی کلام می توانند با انتخاب آنها، به مخاطبان خود در هنگام انتظار تماس، آوایی دلنشین و جذاب را هدیه دهند.

 

گزیده ای از آهنگ های پیشواز بی کلام همراه اول

 

ساز گیتار

قطعه اول کد 64197

قطعه سوم کد 87307

قطعه چهارم کد 87308

گیتار عرفانی ژان فیلیپ ادن کد 75948

ساز ویولن

جان مریم بهروز پناهی قطعه سوم  کد 82639

قطعه اول جان مریم کد 39677

قطعه دوم جان مریم کد 39678

آهنگ شاد کد 77882

ساز تار

تکنوازی تار کد 86582

ساز سنتور

تکنوازی سنتور کد 77586

ساز پیانو

قطعه سوم کد 56329

قطعه دوم کد 87544

قطعه اول کد 56323

درنه جان فریبرز لاچینی کد 24811

از خودم بدم میاد فریبرز لاچینی کد 24823

از سرزمین شمالی کد 63434

عشق در باران کد 63476

سایر

طرحی از تو کد 99459

دعای عشق کد 99457

پرتقالی کد 99456

غمگین ترین کد 99454

محبتی زیبا کد 99450

خوب و زیبا کد 99452

 

لازم به ذکر است؛ موسیقی بی کلام موجود در وب سایت همراه اول بسیار متنوع تر و بیشتر از موارد ذکر شده در جدول بالا می باشد و توصیه می شود، حتما پیش از انتخاب آوا، به وب سایت همراه اول مراجعه نمایید.

 

نحوه فعال سازی سرویس آوای انتظار در اپراتور همراه اول

از آنجا که در سال های اخیر اپراتور همراه اول قابلیت ها و امکانات فوق العاده ای در استفاده از سرویس آوای انتظار ایجاد نموده است، کاربران می توانند به راحتی با مراجعه به سامانه همراه من، آوای انتظار مورد نظر خود را جستجو، انتخاب و فعال نمایند. همچنین امکان مشاهده آوای انتظار فعال، حذف آوا، دسترسی به آخرین آواها و نواهای برتر نیز در این وب سایت امکان پذیر است.

البته اپراتور همراه اول شیوه ها و روش های دیگری برای استفاده از این سرویس در نظر گرفته است که مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول در صورت تمایل می توانند از آنها استفاده نمایند.

به همین منظور در جدول ذیل پرکاربردترین عملیات های به کار گرفته شده توسط کاربران را به صورت مجزا بیان کردیم که مشترکین می توانند برای فعال سازی، تغییر آهنگ و غیر فعال سازی این سرویس از آن استفاده نمایند:

 

روش ارسال عملیات

فعال سازی

تغییر آهنگ

غیر فعال سازی

پیامک یا SMS

ارسال کد آوا به سرشماره 8989

ارسال کد آوای جدید به سرشماره 8989

ارسال عدد 5 به سرشماره 8989

تلفن گویا یا

تماس با شماره 9990 از طریق گوشی هوشمند، فشردن کلید 2، سپس 2، سپس 1، سپس 2، سپس 1، سپس 1، و در نهایت وارد کردن کد آوای انتظار مورد نظر و کلید مربع

تماس با شماره 9990 از طریق گوشی هوشمند، فشردن کلید 2، سپس 2، سپس 1، سپس 2، سپس 1، و در نهایت وارد کردن کد آوای انتظار جدید مورد نظر و کلید مربع

تماس با شماره 9990 از طریق گوشی هوشمند، فشردن کلید 2، سپس 2، سپس 2 و سپس 2

کدهای دستوری یا USSD

شماره گیری و ارسال

 #  کد آهنگ * 221 * 10 *

شماره گیری و ارسال

 #  کد آهنگ جدید * 222 * 10 *

شماره گیری و ارسال

 #  223 * 10 *

 

علاوه بر این در اپراتور همراه اول وب سایت آوای انتظار به صورت تخصصی به این سرویس اختصاص داشته و مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول می توانند برای آگاهی از آهنگ های پیشواز این اپراتور به آدرس rbt.mci.ir   مراجعه نموده و در بخش جستجوی پیشواز دلخواه، آوای انتظار مد نظر خود را از طریق کد آوا، نام آوا و یا صاحب اثر جستجو کنند. هر کدام از این دسته بندی ها برای راحتی حال کاربران ایجاد شده و این امکان را به آنها می دهد تا آوای مورد نظر خود را از بین صدها آهنگ و موسیقی موجود در سایت پیدا کنند.

 

هزینه فعال سازی آهنگ پیشواز در اپراتور همراه اول

در اپراتور همراه اول امکان فعال سازی هر کدام از آواهای انتظار برای کلیه مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری وجود داشته که هزینه فعال سازی آن، برای یک ماه 1500 تومان می باشد که بعد از فعال سازی موفق سرویس، این مبلغ به صورت حساب پایان دوره مشترکین  سیم کارت دائمی همراه اول اضافه شده و یا از اعتبار ریالی مشترکین سیم کارت اعتباری کسر می گردد.

علاوه بر کلیه خدمات بیان شده، مشترکین سیم کارت دائمی یا اعتباری همراه اول می توانند در صورت تمایل آوای انتظار مورد علاقه خود را به دوستان و عزیزانشان هدیه دهند. این امکان که در این اپراتور تحت عنوان "هدیه آوای انتظار " در اختیار علاقمندان قرار می گیرد؛ شرایطی را ایجاد نموده تا هر مشترک آوای انتظار یا موسیقی مورد پسندش را به راحتی با دیگران به اشتراک بگذارد. این کار به آسانی با شماره گیری کد دستوری # 224 * 10 *  ( ستاره 10 ستاره 224 مربع ) امکان پذیر است . بعد از شماره گیری لازم است؛ از بین منوهای ارائه شده ( منوی یک، پیشنهاد آوای انتظار و منوی دو، هدیه آوای انتظار ) گزینه مورد نظر را انتخاب کنید و در نهایت با وارد نمودن شماره مورد نظر، آوای انتظار مورد علاقه تان را به دوستانتان هدیه دهید.

 


صفحه 22 از 56