خدمات رومینگ بین الملل اپراتورها در اربعین 1401

تاریخ ارسال : 1401/06/21

خدمات رومینگ بین الملل اپراتورها در اربعین 1401

همیشه در تاریخ آدم هایی که برای هدفی بزرگ کشته یا جانباز شده اند مورد محبوبیت واقع شده اند . امام حسین یکی از آنهایی است که در تاریخ به خاطر ایستادن مقابل ظلم و مظلومان کشته شدن مورد تحسین بسیاری از مردم و تاریخ ایستاده است . درست به نزدیکی اربعین امام و یاران باوفایشان که بعد از 1400 که اولین بار جابر انصاری در چهلمین روز شهادت به دیدار امام حسین شتافت تا به امروز هر سال خیلی از مردم پای پیاده به زیارت امام حسن می روند. امسال اپراتور های سیم کارت در کنار مردم بودند و به همین خاطر بسیاری از مردم از خدمات رومینگ استفاده می کنند که بسیار به صرفه و جذاب است. این روزها بسیاری از مردم در حال آمده شدن و رفتن به کربلا معلی هستند از این رو سرویس رومینگ با تعرفه های ویژه و مقرون به صرفه از سوی اپراتورها در اختیار مشترکین قرار می گیرد تا بتوانند با خیالی آسوده با نزدیکان و همسفران خود در ارتباط باشند.

بنابراین اگر قصد سفر به عراق را دارید، با ما همراه باشد تا بعد از آگاهی از خدمات و سرویس های اعلام شده از سوی اپراتورها، نسبت به انتخاب بهترین و مقرون به صرفه ترین سرویس اقدام نمایید:

 

خدمات رومینگ اپراتور همراه اول در اربعین 1401

اپراتور همراه اول به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور فعال در کشور، بسته های ویژه رومینگ اربعین خود را با تعرفه های ویژه و تخفیفی در اختیار مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری خود قرار می دهد که کاربران می توانند با مراجعه به "فروشگاه های آنلاین همراه اول " و یا" اپلیکیشن پر کاربرد همراه من" در بخش" خرید بسته ها "نسبت به خرید آنها اقدام نمایند. البته امکان تهیه بسته از طریق شماره گیری کد دستوری # 40 * 1 * ( ستاره 1 ستاره 40 مربع ) در منوی رومینگ نیز فراهم می باشد.

 

بسته های رومینگ همراه اول ویژه اربعین 1401

 

نوع بسته

هدیه

حجم ( مگابایت )

مدت اعتبار

قیمت

بسته دیتای نامحدود

25 دقیقه به همراه 250 عدد پیامک

نامحدود

7 روز

350.000 تومان

بسته دیتای 150 مگابایت

10 دقیقه به همراه 50 عدد پیامک

150

7 روز

100.000 تومان

 

امکان خرید این بسته توسط دیگران حتی از ایران وجود خواهد داشت و تنها شرط لازم برای استفاده از آن ، فعال بودن سرویس رومینگ بین الملل می باشد که توصیه می شود کاربران قبل از ورود به کشور عراق از فعال بودن سرویس رومینگ خود اطمینان حاصل نمایند که برای این کار می توانند از روش های ذیل استفاده نمایند:

1.     منوی رومینگ در اپلیکیشن همراه من

2.     منوی رومینگ در کد دستوری # 40 * 1 * ( ستاره 1 ستاره 40 مربع )

3.     شماره گیری کد دستوری # 2911 * 10 * ( ستاره 10 ستاره 2911 مربع)

علاوه بر این تعرفه های اعلامی از سوی همراه اول برای استفاده از سرویس رومینگ بین الملل برای هر سه اپراتور عراقی Zain ، Asiacell و Korek به شرح ذیل می باشد:

 

نوع خدمات

قیمت

هر دقیقه مکالمه دریافتی

6.000 تومان

هر دقیقه مکالمه با شماره ایران ( ثابت و موبایل )

9.000 تومان

هر دقیقه مکالمه با شماره عراقی

4.000 تومان

هر عدد ارسال پیامک به شماره ایرانی

1.300 تومان

هر مگابایت اینترنت

500 تومان

 

قوانین و مقررات:

·        این بسته ها جهت مسافران کشور عراق ارائه شده و بدون اتصال به اپراتورهای عراقی غیر قابل استفاده می باشد.

·        قیمت های اعلامی در جدول بالا بدون محاسبه مالیات بوده و به نرخ های فوق 9% مالیات بر ارزش افزوده اضافه خواهد شد.

·        هزینه مکالمات نیز بر حسب دقیقه بوده و کلیه تماس های کمتر از 60 ثانیه یک دقیقه کامل در نظر گرفته می شود.

·        این بسته ها برای کلیه سیم کارت های حقیقی و حقوقی، سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول قابل فعال سازی می باشد.

·        با توجه به این که مهلت استفاده از بسته ها از زمان خرید بسته به مدت ذکر شده در مشخصات بسته می باشد، بهترین زمان خرید بسته روز قبل از خروج از کشور می باشد.

·        در حالت رومینگ بین الملل، امکان استفاده از بسته های اینترنت داخلی وجود ندارد.

·        امکان خرید سایر بسته های رومینگ با بسته نامحدود وجود ندارد.

·        بسته دیتای نامحدود رومینگ تا سقف 3 گیگابایت بدون محدودیت سرعت ارائه می شود و بعد از آن سقف سرعت کاهش خواهد یافت.

·        در صورت اتمام حجم اینترنت رومینگ، هدیه مکالمه و هدیه پیامک قابل استفاده می باشد.

·        کاربران می توانند با استفاده از هدیه مکالمه با شماره های ایران یا شماره های کشور مقصد تماس بگیرند یا به تماس هایی از مقصد ایران و کشور مقصد پاسخ دهند. البته امکان ارسال پیامک به شماره های ایران نیز با استفاده از هدیه پیامک وجود دارد.

·        امکان خرید و هدیه بسته در درگاه ها برای دیگران از طرف مشترک حقیقی و فقط از طریق کارت بانکی مقدور می باشد.

 

 

خدمات اپراتور ایرانسل در اربعین 1401

اپراتور ایرانسل به عنوان اولین اپراتور دیجیتال در کشور برای زائران عتبات پیشنهادات ویژه ای ارائه نموده که به دو گروه قبل و بعد از خروج از کشور تقسیم می شود. این پیشنهادات که از 11 تا 29 شهریور 1401 قابل استفاده می باشد، به شرح ذیل است:

1.     طرح" پیش از خروج از کشور" ایرانسل برای زائران اربعین

زائرانی که تمایل دارند از طرح ویژه پیش از خروج از کشور ایرانسل استفاده نمایند، می توانند از طریق مراجعه به " سوپر اپلیکیشن ایرانسل من" و یا شماره گیری کد دستوری # 40 * ( ستاره 40 مربع ) یک بسته اینترنت یک گیگابایتی با اعتبار هفت روزه تهیه نمایند که فقط در مناطق مرزی کشور یعنی مرزهای مهران، شلمچه، خسروی، باشماق، چذابه و تمرچین و یا مسیر های منتهی به این مناطق قابل استفاده می باشد. به همین خاطر در مناطق مرزی ذکر شده، کیوسک های ویژه برای اتصال رایگان کلیه زائرین به اینترنت ایرانسل به صورت اینترنت وای فای فراهم شده است.

برای فعال سازی وای فای نیز، کاربران باید ابتدا به شبکه وای فای متصل شده و بر اساس توضیحات صفحه ای که برایشان باز می شود عمل نمایند یعنی مشترکین ایرانسل باید عدد یک را به سرشماره 1155 و غیر ایرانسلی ها عدد یک را به سر شماره 300001155 ارسال نمایند تا رمز اتصال به شبکه برای آنها ارسال گردد.

کلیه کاربران توجه داشته باشند برای استفاده از شبکه ایرانسل در کشور عراق لازم است پیش از خروج از کشور، سرویس رومینگ بین الملل را بر روی خط خود فعال سازند که این کار به روش های زیر امکان پذیر می باشد:

2.     شماره گیری کد دستوری # 1111 * ( ستاره 1111 مربع )

3.     از طریق سوپر اپلیکیشن ایرانسل من و مراجعه به بخش پرونده و سپس فعال سازی خدمات رومینگ

4.     طرح" پس از خروج از کشور" ایرانسل برای زائرین اربعین

سرویس رومینگ بین الملل ایرانسل، امسال با تعرفه ویژه مکالمه، پیامک و دیتا در اختیار زائرین اربعین حسینی قرار می گیرد که کلیه مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل و سیم کارت اعتباری ایرانسل می توانند در صورت تمایل از این تخفیفات ویژه بهره مند گردند. با توجه به این که ایرانسل با هر سه اپراتور فعال در عراق قرارداد رومینگ منعقد نموده،کاربران می توانند از مناطق تحت پوشش هر سه اپراتور کشور عراق مانند Zain ، Asiacell و Korek استفاده نمایند.

 

تعرفه رومینگ ویژه اربعین

 

نوع خدمات

تماس صوتی خروجی ( به ایران )

تماس صوتی ورودی ( از ایران )

تماس صوتی با کشور مقصد

ارسال پیامک

اینترنت همراه ( مگابایت )

تعرفه خدمات

9.000 تومان

6.000 تومان

4.000 تومان

1.300 تومان

500 تومان

 

البته روشن نمودن گوشی هوشمند و دریافت پیامک در حالت رومینگ بین الملل رایگان می باشد. علاوه بر این در صورتی که تماس وارده، بی پاسخ بماند، هزینه ای بابت آن منظور نخواهد شد.

کاربران توجه داشته باشند در صورتی که زائران در کشور عراق، اعتبار کافی برای برقراری تماس نداشته باشند، دوستان و عزیزان دریافت کننده تماس می توانند در صورت تمایل هزینه رومینگ تماس را بر عهده بگیرند که در این حالت، سامانه گویا از مخاطب تماس می خواهد که هزینه تماس را بر عهده بگیرد.

علاوه بر این اپراتور ایرانسل؛ بسته های اینترنت رومینگ ویژه اربعین خود را با اعتبار هفت روزه ارائه نموده است که از طریق سوپر اپلیکیشن ایرانسل من و یا شماره گیری کد دستوری # 4 * 1111 * ( ستاره 1111 ستاره 4 مربع ) قابل فعال سازی می باشد.

 

بسته اینترنت ویژه اربعین

 

حجم بسته

قیمت

مدت زمان اعتبار

600 مگابایت

250،000 تومان

هفت روز

یک گیگابایت

390.000 تومان

هفت روز

 

نکات و شرایط مهم :

·        مشترکین اعتباری ایرانسل بهتر است پیش از ورود به کشور عراق سیم کارت خود را حداقل 100 هزار تومان شارژ نمایند تا در طول سفر با مشکلی برای تامین اعتبار مواجه نشوند.

·        هزینه کلیه تماس های ورودی و خروجی در حالت رومینگ بین الملل بر مبنای دقیقه و از زمان شروع مکالمه؛ محاسبه خواهد شد.

·        مشترکین سیم کارت های دائمی ایرانسل نیز می توانند حد اعتبار سیم کارت خود را افزایش دهند.

·        مشترکین برای تماس با شماره های ایرانی باید پیش از شماره مشترک حتما کد 0098 را شماره گیری کنند.

·        کارشناسان ایرانسل در مناطق مرزی کشور به آدرس مناطق مرزی ذیل حضور داشته و آماده پاسخگویی و حل مشکلات احتمالی سیم کارت و گوشی زائرین و راهنمایی آنها در استفاده از خدمات رومینگ بین الملل هستند:

1.     مرز مهران: بلوار کربلا، نرسیده به پل زائر

2.     مرز مهران: میدان اربعین در پایانه مرزی

3.     قصرشیرین : مرز خسروی، ورودی گمرک، جنب مسجد

4.     شلمچه: پارکینگ اصلی پایانه مرزی

5.     چذابه: عمود 53 در محل استقرار موکب های حسینی

6.     کربلا: سید جوده و خیابان میثم تمار

7.     مسیر پیاده روی اربعین: عمودهای 1، 201، 494، 780 و 1120

البته مشترکین ایرانسل می توانند با شماره گیری 09377110000، با بخش رومینگ در مرکز شبانه روزی ارتباط با مشتریان ایرانسل تماس گرفته و از کارشناسان ایرانسل راهنمایی دریافت کنند. علاوه بر این، کارشناسان این اپراتور از طریق گفتگوی آنلاین در "وب سایت ایرانسل" و" اپلیکیشن ایرانسل من" نیز پاسخگوی سوالات زائران خواهند بود.

 

 

خدمات اپراتور رایتل در اربعین 1401

مشترکین اپراتور رایتل نیز می توانند با فعال سازی سرویس رومینگ بین الملل و خرید بسته های اینترنت رومینگ رایتل در کشور عراق به راحتی با عزیزان خود در ایران در ارتباط باشند. بسته های اینترنت رومینگ ارائه شده از سوی رایتل در ایام اربعین به شرح ذیل می باشد:

 

حجم بسته

مدت اعتبار

قیمت

اپراتور مقصد

50 مگابایت

10 روز

190،000 ريال

Korek

150 مگابایت

10 روز

550،000 ريال

Korek

500 مگابایت

10 روز

1،750،000 ريال

Korek

1 گیگابایت

10 روز

3،580،000 ريال

Korek

 

علاقمندان می توانند با شماره گیری کد دستوری # 228 * ( ستاره 228 مربع ) نسبت به خرید بسته های اعلامی اقدام نمایند. علاوه بر ارائه بسته های ذکر شده در جدول فوق، این اپراتور خدمات خود را با تعرفه های تخفیفی اعلام نموده است که زائران می توانند با استفاده از آنها هزینه های خود را مدیریت نمایند.

 

تعرفه های تخفیفی رومینگ بین الملل رایتل

 

اپراتور

نوع سرویس

پیامک

مکالمه ( بر حسب دقیقه )

اینترنت ( به ازای هر کیلو بایت )

3G یا 3G/4G

ارسال

دریافت

تماس با ایران

دریافت تماس

تماس داخلی

استفاده از سرویس دیتا

Korek

3G/4G

5،000 ريال

رایگان

125.000 ریال

79.000 ریال

125.000 ریال

4.882

Asiacell

3G

335،000 ريال

رایگان

1.390.000 ریال

1.000.000 ریال

1.060.000 ریال

9.082.03

 

 

·        تعرفه های اعلام شده بدون احتساب مالیات بوده و به قیمت های فوق 9% مالیات بر ارزش افزوده اضافه خواهد شد.

·        هزینه تماس بر مبنای دقیقه بوده و از زمان برقراری ارتباط با مقصد محاسبه می گردد.

·        مبنای محاسبه هزینه اینترنت همراه هر 50 کیلو بایت می باشد.

·        بهتر است مشترکین سیم کارت دائمی رایتل پیش از سفر نسبت به افزایش سقف اعتبار خود اقدام نمایند که برای این کار می توانند با ورود به صفحه پرداخت صورت حساب، بخش افزایش اعتبار سیم کارت دائمی، اعتبار خود را افزایش دهند.

·        مشترکین سیم کارت اعتباری رایتل و دیتا نیز می توانند با ورود به وب سایت رایتل، صفحه افزایش اعتبار را انتخاب نموده و سیم کارت خود را شارژ نمایند. البته این کار از طریق اپلیکیشن رایتل من و یا شماره گیری کد دستوری # 200 * نیز امکان پذیر است.

رومینگ بین الملل به صورت پیش فرض بر روی تمامی سیم کارت رایتل فعال می باشد، ولی کاربران برای اطمینان می توانند پیش از سفر؛ به " اپلیکیشن رایتل من" بخش " سرویس های من" مراجعه نموده و از فعال بودن آن اطمینان حاصل کنند. البته امکان استفاده از این اپلیکیشن در عراق نیز وجود دارد؛ ولی استفاده از آن مشمول هزینه اینترنت می گردد.

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 

در چه صورت سیم کارت توسط اپراتورها سلب امتیاز می گردد؟

تاریخ ارسال : 1401/06/20

در چه صورت سیم کارت توسط اپراتورها سلب امتیاز می گردد؟

این روز ها بسیاری از افراد سیم کارت های مختلفی را به نام خود دارند که با هر کدام از آنها کارهایی را انجام می دهند. درست است که سیم کارت ها با کد ملی هر فرد داده می شود برای همین سازمان  تنظیم مقررات رادیویی اعلام کرده است که هر فرد 10 سیم کارت داشته باشد.بسیاری از افراد جامعه که فقط 2 سیم کارت دارند هر زمانی که دوست داشته باشند هر زمانی که دوست داشتند می توانند به تعداد سیم کارت های خود بی افزایند اما بعضی از افراد ده سیم کارت را دارند. این قانون برای کسانی که 10 سیم کارت را دارند باعث بروز مشکلاتی شده است چون ممکن است هر زمانی که بخواهند سیم کارت های مختلف خود را خاموش یا روشن کنند همین مسئله باعث بروز مشکلاتی ممکن است برای فرد شود. این موضوع که به صورت مستقیم و غیر مستقیم سبب بروز مشکلات و بی نظمی هایی در سیستم ارتباطات کشور گردد، باعث تصویب قانونی گردید که بر اساس آن اپراتورها می توانند نسبت به سلب امتیاز سیم کارت هایی که بلااستفاده مانده اند، اقدام نمایند.

طبق آمار رسمی وزارت اطلاعات و ارتباطات، بیش از 50 درصد سیم کارت های خریداری شده از سوی افراد خاموش می باشد که این امر سبب گردیده تا سازمان تنظیم مقررات طی حکمی به اپراتورها این اجازه را دهد تا سیم کارت هایی که طی 90 روز خاموش بودند را سلب امتیاز کند.

بنابراین طبق این قانون اگر یک خط سیم کارت برای بازه زمانی طولانی مورد استفاده قرار نگیرد و یا بدهی های آن پرداخت نگردد، از سوی اپراتورها سلب امتیاز می گردد که در گام اول اپراتورها موظف هستند با ارسال پیامک به مالک سیم کارت اخطار سلب امتیاز دهند که در صورت عدم پیگیری از سوی مالک، مراحل سلب امتیاز سیم کارت اجرایی می گردد.

به همین خاطر ما در این مطلب، به مدت زمان و نحوه سلب امتیاز سیم کارت از سوی اپراتورها می پردازیم:

 

·        مدت زمان سلب امتیاز سیم کارت از سوی اپراتور همراه اول

بر اساس اعلام اپراتور همراه اول، مالکین سیم کارت های با ارزش این اپراتور تنها 6 ماه فرصت دارند تا برای سلب امتیاز سیم کارت خود اقدام نمایند. البته مشترکین سیم کارت های دائمی همراه اول که قبض خود را به مدت 4 ماه پرداخت نکرده باشند، سیم کارتشان قطع خواهد شد که البته شرایط قطعی یک طرفه یا دو طرفه سیم کارت کاملا با سلب امتیاز متفاوت می باشد. در زمان قطعی سیم کارت، مشترک می تواند تنها با پرداخت مبلغ قبض حتی بعد از تاریخ مقرر، نسبت به فعال سازی مجدد سیم کارت خود اقدام نماید؛ ولی در سلب امتیاز شرایط کمی پیچیده تر بوده و مشترک تنها در صورتی می تواند سیم کارت سلب امتیاز شده قبلی خود را باز گرداند که خط هنوز به کسی واگذار نشده باشد.

مراحل سلب امتیاز سیم کارت دائمی همراه اول بدین صورت است که تقریبا 9 ماه بعد از قطع یک طرفه سیم کارت به علت بدهی، اپراتور اقدام به قطع دو طرفه سیم کارت خواهد نمود که در این حالت امکان دریافت تماس نیز برای مشترک وجود نخواهد داشت و عملا سیم کارت بلا استفاده خواهد بود. بلافاصله بعد از قطع دو طرفه سیم کارت، مالک سیم کارت از سوی اپراتور پیامکی دریافت خواهد نمود که در آن به مالک، فرصت یک ساله داده خواهد شد تا با پرداخت بدهی سیم کارت خود را دوباره فعال نمایید، در غیر این صورت بعد از اتمام بازه زمانی اعلام شده سیم کارت بلافاصله سلب امتیاز می شود و در اختیار مالک جدید قرار می گیرد.

اما مالکین سیم کارت اعتباری همراه اول اگر بیش از 90 روز از سیم کارت های خود هیچ استفاده ای نکنند ( ارسال پیامک، برقراری تماس و استفاده از اینترنت ) سیم کارت غیر فعال در روند سلب امتیاز سیم کارت قرار می گیرد. البته اپراتور همراه اول در این زمینه صبر و شکیبایی بیشتری به خرج داده و معمولا سیم کارت های اعتباری این اپراتور بعد از 6 ماه عدم استفاده، سلب امتیاز می گردند.

 

·        مدت زمان سلب امتیاز سیم کارت های ایرانسل

مالکین سیم کارت دائمی ایرانسل، در صورت عدم پرداخت بدهی در سه ماه متوالی، اخطار قطع سیم کارت دریافت می کنند که در صورت عدم تسویه کامل بعد از 5 روز ، سیم کارت به صورت یک طرفه قطع می شود که در صورت عدم پرداخت بدهی بعد از 2 ماه سیم کارت به طور کامل و دو طرفه قطع می شود. در چنین شرایطی مالک سیم کارت تنها 50 روز فرصت دارد تا نسبت به پرداخت بدهی و فعال سازی مجدد سیم کارت اقدام نماید که در صورت عدم پرداخت مبلغ بدهی، سیم کارت سلب امتیاز شده و در اختیار مالک جدید قرار می گیرد. البته مشترکین می توانند با تماس با واحد پشتیبانی ایرانسل و یا مراجعه حضوری به دفتر پشتیبانی ایرانسل با پرداخت مبلغ بدهی، به شرطی که سیم کارت به شخص دیگری واگذار نشده باشد، نسبت به بازگشت سیم کارت بدون پرداخت هزینه اقدام نمایند.

در خصوص سیم کارت اعتباری ایرانسل در گام نخست، این اپراتور نسبت به سلب امتیاز سیم کارت هایی اقدام نمود که به مدت 3 سال خاموش و بلا استفاده بودند، سپس این قانون در مورد سیم کارت هایی که 1 یا 2 سال خاموش بودند اجرایی شد و در حال حاضر سیم کارت هایی که به مدت 6 ماه مورد استفاده قرار نگیرند، مشمول این طرح خواهند شد. البته مشترکین می توانند در صورت سلب امتیاز سیم کارت اعتباری، مقدار شارژی که در سیم کارت بوده را به خط دیگر ایرانسلی انتقال دهند.

 

به طور کلی در خصوص سلب امتیاز سیم کارت توسط اپراتورها، اغلب اپراتورها بر اساس قانون عمل نکرده و صبر و شکیبایی به خرج داده و به جای 90 روز حدود 6 ماه بعد از خاموش بودن سیم کارت، نسبت به سلب امتیاز مالکیت سیم کارت اقدام می نمایند که این سیم کارت های سلب امتیاز شده، مجددا از سوی اپراتورها به فروش می رسد. البته مالکین جدید باید تعهد کنند که سیم کارت خریداری شده فعال شده و بلااستفاده نخواهد ماند.

درست است که این قانون در وهله اول از خرید سیم کارت بلا استفاده توسط افراد جلوگیری نموده و در گام دوم سردرگمی و بی نظمی در ساختار اپراتورها و وزارت ارتباطات را کاهش می دهد؛ ولی می تواند خطر بزرگی برای مالکین سیم کارت ها محسوب گردد. زیرا هنگامی که یک سیم کارت سلب امتیاز شده و در اختیار مالک جدید قرار می گیرد، مالک جدید می تواند تنها با دریافت چند کد و بازیابی سیم کارت به تمامی اطلاعات قبلی مالک سیم کارت مانند پیامک ها، شماره تماس ها، پیام رسان های واتس اپ، تلگرام و .... دسترسی پیدا کند.

بنابراین توصیه می شود حتی الامکان از خرید سیم کارت هایی که می دانید به آنها احتیاج ندارید، خودداری نمایید؛ ولی اگر بنا به هر دلیلی در منزل سیم کارت دائمی یا سیم کارت اعتباری غیر فعال یا خاموش دارید، سعی کنید در بازه های زمانی یک ماهه سیم کارت را داخل گوشی قرار داده و حداقل یک روز از آن استفاده نمایید تا آن را از شرایط سلب امتیاز خارج کنید.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

متوسط هزینه های کاربران سیم کارت 0912 چقدر است؟

تاریخ ارسال : 1401/06/17

متوسط هزینه های کاربران سیم کارت 0912 چقدر است؟

این روز ها بسیار از مردم دارای سیم کارت بسیار محبوب 0912 هستند که پر طرفدار ترین سیم کارت در بازار و جامعه است . از طرفی برای اگر سیم کارت کد ا و رند هم باشد بسیار خواهان زیادی دارد و خوبی این نوع سیم کارت دائمی بودن آن است که دیگر لازم به شارژ سیم کارت ندارد.در این سالها به خاطر عرضه کم سیم کارت 0912 صاحبان این نوع سیم کارت علاقه ایی به فروش سیم کارت های خود ندارند و در تلاش هستند که به هر نحوی شده سیم کارت های خود را حفظ کنند . سیم کارت 0912 به خاطر رقم سنگین شان برای کسانی که دارند یک نوع دارایی حساب می شود این بسیارمناسب است.همراه اول در این سال ها توانسته است که بازار سیم کارت با پیش شماره 0912 در اختیار بگیرد و تنها اپراتوری باشد که بالای 50 درصد  از جمعیت کشور سیم کارت های همراه اول و 0912 را دارند.

یکی دیگر از مهم ترین دلایل تمایل افراد به داشتن این نوع سیم کارت، مربوط به اپراتور همراه اول می باشد، زیرا این اپراتور عملا پرچمدار توسعه جدیدترین تکنولوژی های ارتباطی در ایران بوده و با در اختیار داشتن بالاترین رکورد سرعت 5G از بیشترین تعداد مشترک 3G و  4G برخوردار است. مازاد بر این سیم کارت های 0912 تنها شماره های دائمی همراه اول مربوط به استان تهران می باشند که بسیاری از افراد از شهرها و مناطق مختلف ایران بنا به دلایل مختلف مانند بیزینس و یا لاکچری بودن و ....  تمایل به خرید آنها را دارند.

همه این عواملی که در بالا بیان شد به نوعی تاثیر مستقیم و غیر مستقیم بر گران شدن سیم کارت 0912 داشته اند. ولی هزینه های این سیم کارت تنها به قیمت سیم کارت خلاصه نشده و خدماتی که از سوی اپراتور همراه اول برای کاربران ارائه می شود، هزینه هایی دارد که ما در اینجا به آنها می پردازیم.

 

متوسط هزینه های سیم کارت های 0912

یکی از مهمترین خدماتی که از سوی اپراتور همراه اول برای مشترکین صورت پذیرفته، طرح یکسان سازی تعرفه مکالمه در سیم کارت های 0912 می باشد که بر اساس آن تعرفه مکالمه آزاد برای کلیه تماس های داخل و خارج از شبکه همراه اول یکسان بوده و بر اساس جدول ذیل می باشد:

مکالمه

قیمت هر دقیقه مکالمه

از خط دائمی به تلفن ثابت

599 ریال

از خط دائمی به همراه اول

599 ریال

همراه اول دائمی به ایرانسل و یا خطوط رایتل

599 ریال

 

بر اساس این طرح هزینه ارسال پیامک نیز در خطوط همراه اول 0912 نیز یکسان گردید و مطابق جدول زیر می باشد:

نوع سرویس

تعرفه برای سیم کارت 0912

پیامک

پیام کوتاه فارسی: 89 ریال به ازای هر پارت

پیام کوتاه انگلیسی: 222 ریال به ازای هر پارت

 

علاوه بر این خدمات مختلفی از سوی این اپراتور به مشترکین 0912 ارائه می شود که رایگان نبوده و مشترک موظف است در صورت دریافت این خدمات هزینه های مربوط به آنها را پرداخت نماید:

نوع خدمت

تعرفه

صدور قبض پایان دوره و میان دوره

50.000 ریال

دایری مجدد سیم کارت سلب امتیاز شده

150.000 ریال

تقسیط بدهی

70.000 ریال

تغییر و یا اصلاح آدرس

70.000 ریال

تغییر نام سیم کارت دائمی

250.000 ریال

ترابرد

150.000 ریال

چاپ ریز مکالمات

برگ اول 60،000 ريال و مازاد بر آن هر برگ 20،000 ريال

اصلاح مشخصات مشترک

60.000 ریال

تعویض سیم کارت خرابی و یا مفقودی برای مشترکین دائمی

100.000 ریال

 

البته بسیاری از خدمات همراه اول که به صورت غیر حضوری ارائه می شوند کاملا رایگان بوده و مشترکین 912 می توانند با مراجعه به وب سایت این اپراتور به راحتی از آنها بهره مند گردند. لیست این خدمات در جدول زیر آمده است: 

نوع خدمت

هزینه

تغییر آدرس

رایگان

دریافت pin, puk

رایگان

قطع سیم کارت به تقاضای مشترک

رایگان

قطع مفقودی

رایگان

دریافت ریز مکالمات

رایگان

رویت صورت حساب

رایگان

فعال سازی اینترنت همراه اول

رایگان

فعال سازی پیام کوتاه

رایگان

محدودیت مکالمه

فعال سازی رایگان و آبونمان ماهیانه مبلغ 6،000 ريال

قطع محدودیت مکالمه

رایگان

وصل سیم کارت به تقاضای مشترک

رایگان

وصل مفقودی

رایگان

 

تعرفه اینترنت در سیم کارت های 0912

با توجه به افزایش تعرفه اینترنت در فروردین ماه 1401، هزینه های مربوط به این بخش تقریبا برای تمامی اقشار جامعه بسیار زیاد شده است، خصوصا اگر مشترک بسته اینترنتی نداشته و این هزینه ها با تعرفه آزاد محاسبه شود. در حال حاضر تعرفه هر کیلوبایت تبادل اطلاعات برای سیم کارت های 0912 برابر با 0.4 ریال و تعرفه هر کیلوبایت تبادل اطلاعات در سایت های منتخب داخلی 0.2 ریال می باشد.

بنابراین خرید بسته های ارائه شده از سوی اپراتور همراه اول که از قیمت مقرون به صرفه ای هم برخوردارند، یکی از راه های کاهش هزینه های این بخش می باشد. در حال حاضر بسته های موجود در وب سایت همراه اول ویژه مشترکین سیم کارت های دائمی شامل: بسته های اینترنت یک روزه، یک هفته ، یک ماهه، ساعات مشخص و بلند مدت می باشد که به صورتی که در جدول ذیل آمده ارائه می گردد:

نوع بسته

قیمت

بازه زمانی

250مگابایت

3،600 تومان

یک روزه

500 مگابایت

4،900 تومان

یک روزه

750 مگابایت

5،900 تومان

یک روزه

یک گیگابایت

6،400 تومان

یک روزه

سه گیگابایت

9،900 تومان

یک روزه

6 گیگابایت

19،500 تومان

یک هفته

4 گیگابایت

16،000 تومان

یک هفته

3 گیگابایت

14،000 تومان

یک هفته

2.5 گیگابایت

13،000 تومان

یک هفته

1.5 گیگابایت

10،900 تومان

یک هفته

750 مگابایت

8،300 تومان

یک هفته

500 مگابایت

7،000 تومان

یک هفته

300 مگابایت

5،500 تومان

یک هفته

200 مگابایت

4،400 تومان

یک هفته

7 گیگابایت

28،200 تومان

یک ماهه

5 گیگابایت

23،600 تومان

یک ماهه

4 گیگابایت

21،300 تومان

یک ماهه

3 گیگابایت

19،000 تومان

یک ماهه

2 گیگابایت+ 200 مگابایت هدیه صبحانت

13،900 تومان

یک ماهه

1 گیگابایت + 100 مگابایت هدیه صبحانت

10،400 تومان

یک ماهه

12 گیگابایت  (صبحانت 6 صبح تا 12 ظهر)

10،000 تومان

یک ماهه

12 گیگابایت

46،000 تومان

دو ماهه

15 گیگابایت

62،000 تومان

چهار ماهه

 

البته قیمت اعلامی هر یک از بسته ها بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده می باشد و قیمت نهایی بسته ها با احتساب 9% مالیات خواهد بود. علاوه بر این بسته های اینترنت صبحانت همراه اول در بازه های زمانی 6 صبح تا 12 ظهر با قیمت ویژه در اختیار مشترکین 0912 قرار می گیرد. بسته های بامداد شبانه اینترنت نامحدود با زمان استفاده 1 تا 11 صبح نیز که دارای سیاست منصفانه بوده و محدودیت سرعت برای مصارف بالاتر از 100 گیگابایت در آنها اعمال میشود، یکی دیگر از بسته های ساعت مشخص همراه اول می باشد. با توجه به آنچه که بیان شد، هزینه های سیم کارت های 0912 محدود به خرید این نوع سیم کارت نبوده و مالکان 0912 باید هزینه های مختلف مربوط به آبونمان، عوارض و ... را نیز بپردازند. بنابراین اگر برای شما مدیریت هزینه بسیار مهم می باشد، پیشنهاد می شود از یک سیم کارت اعتباری همراه اول که امکان کنترل هزینه ها را به شما میدهد، تهیه کنید.

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 

تعرفه خدمات عادی و سرویس رومینگ بین الملل رایتلی ها در کشور عراق

تاریخ ارسال : 1401/06/16

تعرفه خدمات عادی و سرویس رومینگ بین الملل رایتلی ها در کشور عراق

 

این روز ها دوباره در کشور شور و حال عجیبی در کار است . بسیاری از مردم در حال تلاش هستند که بتوانند بعد از دوسال در راه کربلا قدم گذارند و در کنار قدم های جابر سوی کربلا رهسپار شوند.بسیاری از مردم در تلاش هستند که بتوانند با خانواده هایشان روند دولت عراق که امسال اعلام کرده است که به هر کس که علاقه به زیارت اربعین امام حسین را می دهد و برای همین بسیار سرویس های خطی عراق شلوغ هستند.برای همین اپراتور های داخل کشور در تلاش هستند که به مردم خودمان سرویس های ویژه ایی بدهند. یکی از اپراتور ها شرکت رایتل است که در تلاش با سرویس رومینگ بین الملل بتواند که خیال زائران را راحت کند برای ارتباط با خانواده یا دوستانشان رایتل در تلاش است که برای تماس های صوتی و استفاده از اینترنت، مانند داخل کشور با هزینه بسیار مطلوبی به کسانی که علاقه دارند بدهد. در صورت عدم استفاده از بسته های پیشنهادی، هزینه خدمات ارائه شده با تعرفه عادی محاسبه می گردد.

تعرفه مصرف عادی یا ( خارج از بسته ) سیم کارت رایتل در داخل کشور به شرح ذیل می باشد:

سرویس

نوع سیم کارت

تعرفه

مکالمه درون شبکه

سیم کارت دائمی

70 ریال به ازاء هر دقیقه

سیم کارت اعتباری

70 ریال به ازاء هر دقیقه

سیم کارت دیتا

-

مکالمه درون شبکه

سیم کارت دائمی

555 ریال به ازاء هر دقیقه

سیم کارت اعتباری

888 ریال به ازاء هر دقیقه

سیم کارت دیتا

-

پیامک انگلیسی

سیم کارت دائمی

159 ريال

سیم کارت اعتباری

220 ريال

سیم کارت دیتا

220 ريال

پیامک فارسی

سیم کارت دائمی

88 ريال

سیم کارت اعتباری

105 ريال

سیم کارت دیتا

105 ريال

پیام چند رسانه ای 

(   MMS)

سیم کارت دائمی

198 ريال

سیم کارت اعتباری

400 ريال

سیم کارت دیتا

400 ريال

اینترنت همراه 2G در حالت رومینگ

سیم کارت دائمی

0.4 ریال به ازاء هر کیلو بایت

سیم کارت اعتباری

0.6 ريال به ازاء هر کیلو بایت

سیم کارت دیتا

0.5 ريال به ازاء هر کیلو بایت

اینترنت 3G/4G

سیم کارت دائمی

40.000ريال به ازاء هر کیلو بایت

سیم کارت اعتباری

40.000 ريال به ازاء هر کیلو بایت

سیم کارت دیتا

40.000 ريال به ازاء هر کیلو بایت

 

شرایط و نکات مهم :

·        تماس با کلیه شماره های اضطراری مانند 110،115،125،113،112،114،111 رایگان می باشد.

·        مبنای محاسبه کلیه تماس ها بر اساس تعرفه ثانیه ای می باشد.

·        هزینه استفاده از خدمات تماس صوتی و پیامک در حالت رومینگ ملی برای مشترکین رایتل مطابق تعرفه های عادی شبکه رایتل ( خارج از بسته ) می باشد.

·        کیفیت ارائه خدمات در حالت رومینگ ملی، مطابق سطح کیفیت خدمات اپراتور میزبان خواهد بود. سرویس اینترنت دریافتی در این مناطق نیز مطابق ویژگی های اینترنت ( GPRS/EDGE نسل دوم ) می باشد.

·        بر اساس قانون بودجه سال 1401 مصوب مجلس شورای اسلامی و ابلاغیه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مبلغ 30 ریال به ازاء هر پیامک افزوده شده که مبلغ مابه التفاوت در آیتم درآمد عمومی دولت محاسبه گردیده و جزء درآمد رایتل نمی باشد.

·        برخورداری از خدمات اینترنت نسل چهارم رایتل نیازی به تعویض سیم کارت نداشته و با قرار گرفتن مشترک در محدوده پوشش دهی  4G و فعال بودن تنظیمات اینترنت نسل چهارم، امکان بهره مندی از آن برای کلیه کاربران سیم کارت های رایتل وجود خواهد داشت.

 

تعرفه سرویس رومینگ بین الملل در کشور عراق

اپراتور رایتل مانند تمامی اپراتورهای فعال در کشور، برای این که مشتریان خود را از خرید سیم کارت خارجی بی نیاز سازد، امکان استفاده از سرویس رومینگ بین الملل را برای آنها در سفرهای خارجی فراهم نموده است. بنابراین کاربران رایتل می توانند با فعال سازی این سرویس  از سیم کارت خود در کشور های خارجی طرف قرارداد با رایتل برای برقراری و دریافت تماس و پیامک استفاده نمایند. در حال حاضر، اپراتور رایتل با بیش از 140 کشور در دنیا قرارداد رومینگ بین الملل منعقد نموده است که کاربران می توانند با مراجعه به "اپلیکیشن رایتل من " لیست کشورها و نام اپراتور میزبان را مشاهده نمایند.

البته در این روزها که بسیاری از ایرانیان قصد سفر به عتبات و شرکت در راهپیمایی اربعین را دارند، اپراتور رایتل سرویس رومینگ بین الملل کشور عراق را با تعرفه تخفیفی در اختیار کاربران قرار می دهد که در قالب بسته های مختلف ارائه می گردد و  مشترکین سیم کارت های این اپراتور می توانند با شماره گیری کد دستوری  # 228 * این بسته ها را خریداری نمایند.

 

بسته های تخفیفی رایتل ویژه کشور عراق

حجم بسته اینترنت

اپراتور میزبان در کشور عراق

مدت زمان بسته

قیمت

50 مگابایت

Korek

10 روز

190.000 ریال

150 مگابایت

Korek

10 روز

550.000 ریال

500 مگابایت

Korek

10 روز

1.750.000 ریال

1 گیگابایت

Korek

10 روز

3.580.000 ریال

 

نکات و شرایط رومینگ بین الملل:

·        امکان استفاده از کلیه کدهای دستوری در حالت رومینگ بین الملل وجود دارد.

·        با روشن کردن گوشی در حالت رومینگ بین الملل، چنانچه مشترک  از سرویس های تماس، ارسال پیامک و یا اینترنت همراه استفاده نکند، هیچ مبلغی از حساب مشترک کسر نمی گردد.

·        هزینه تماس در سرویس رومینگ بین الملل بر اساس دقیقه بوده و تماس های کمتر از 60 ثانیه، معادل یک دقیقه محاسبه خواهد شد.

·        در صورت نیاز به افزایش اعتبار در زمان استفاده از سرویس رومینگ بین الملل، مشترکین سیم کارت های اعتباری و دیتا می توانند به صفحه افزایش اعتبار وب سایت رایتل مراجعه نموده و سیم کارت خود را شارژ نمایند.

·        مشترکین سیم کارت های دائمی نیز بهتر است برای جلوگیری از قطع یک طرفه، سقف اعتبار خود را افزایش دهند که می توانند با ورود به سامانه رایتل من؛ در قسمت مدیریت سقف اعتبار، سقف اعتبار خود را تا مبلغ 8،600،000 ریال افزایش دهند.

·        سرویس رومینگ بین الملل در حال حاضر برای کلیه مشترکین رایتل به صورت پیش فرض فعال می باشد و به محض ورود مشترک به محدوده آنتن دهی یکی از کشورهای طرف قرارداد این سرویس به صورت خودکار فعال می شود. در صورت عدم فعال سازی خودکار؛ لازم است مشترک گوشی هوشمند خود را خاموش و روشن نماید.

·        مشترکین سیم کارت های رایتل می توانند با شماره گیری کد دستوری   # 210 *  نسبت به فعال سازی و غیر فعال سازی سرویس رومینگ بین الملل اقدام نمایند.

·        در نقاط مرزی کشور، احتمال همپوشانی شبکه اپراتور داخلی با شبکه اپراتور همسایه وجود دارد، بنابراین از تحت پوشش بودن شبکه رایتل با سایر اپراتورهای داخلی در حالت رومینگ ملی، بر روی دستگاه مورد استفاده خود اطمینان حاصل فرمایید.

 

متقاضیان علاقمند به خرید سیم کارت های رایتل می توانند با مراجعه حضوری به فروشگاه های رایتل و یا به صورت غیر حضوری با ورود به"  سامانه رایتل من " بخش ثبت نام و خرید سیم کارت، نسبت به خرید آنها اقدام نمایید.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 

آیا شیپور و دیوار بستر مناسبی برای فروش سیم کارت هستند؟

تاریخ ارسال : 1401/06/15

آیا شیپور و دیوار بستر مناسبی برای فروش سیم کارت هستند؟

از زمانی که اینترنت آمده است باعث پیشرفت های بزرگی در جامعه شده است به نحوی که باعث شده آدم ها اطلاعات را به راحتی بدست آورند. این روز ها بسیاری از مردم از طریق اپ هایی که به اینترنت وصل می شوند به خرید و فروش وسایلی که دوست دارند می کنند .یکی از وسایل سیم کارت هایی است که در دست خود مردم است  و به راحتی می توانند در اپ های مختلف می توانند آگاهی کنند. حضور اپ هایی هم چون دیوا و شیپور که باعث شده دیگر آگهی ها به صورت چند برگ خلاصه شود.با وجود مزایایی که اینترنت دارد ولی بستر را برای کلاه برداران و سودجویان بسیار باز گذاشته است و می توانند که به راحتی از مردم اخاذی کنند و سرشان را راحت شیره بمالند. غفلت در معامله  بسیار می تواند برای مردم خطرناک باشد و حتی ضرر ها بسیار جبران ناپذیری را وارد کند.

خرید و فروش سیم کارت در دیوار و شیپور

چند سالی است که خرید و فروش سیم کارت های کارکرده در بستر سایت هایی مانند دیوار و شیپور صورت می پذیرد که با توجه به این که این سایت ها از مراکز خرید و فروش کالای دست دوم به شمار می آیند، این امر بسیار طبیعی و رایج می باشد. ولی دردسرها و مشکلاتی که برای افراد به وجود آمده ما را بر آن داشته تا با یک نگاه تخصصی مزایا و معایب این کار را بررسی کنیم.

دیوار به عنوان بزرگترین سایت پربازدید خرید و فروش کالای دست دوم و نو معمولا بهترین سایت برای ثبت نام فروش آگهی سیم کارت و یا خرید سیم کارت دست دوم و یا نو می باشد. زیرا در گام اول هزینه ثبت نام و درج آگهی در آن بسیار ناچیز می باشد. به همین خاطر شما به راحتی می توانید حتی چندین آگهی را در طول یک روز ثبت نام نمایید.

 

 البته توجه به این نکته نیز الزامی است که با توجه به این که در سایت دیوار در صورت ثبت آگهی جدید در دسته بندی شما، آگهی شما پایین تر می رود و امکان دیده نشدن آگهی وجود دارد. بنابراین اگر می خواهید آگهی شما دیده شود و راحتتر و سریعتر سیم کارتتان را بفروشید، باید آن را بروز رسانی نمایید که با توجه به مبلغ کم هزینه دریافتی این موضوع ناخوشایند نخواهد بود. ولی قطعا تکرار آن می تواند ناخوشایند باشد، زیرا اگر سیم کارت شما به فروش نرسد، با توجه به استقبال بسیار زیاد از این سایت، آگهی های ثبت شده بسیار زیاد است و شما تقریبا مجبور خواهید بود، هر روز آگهی خود را بروز نمایید. بنابراین در طولانی مدت این کار هم خسته کننده و هم هزینه بر خواهد بود.

 البته می توانید با اضافه کردن برچسب فوری آگهی خود را خاص تر کنید و بهتر دیده شوید. ولی با این روش نیز امکان دارد سودجویانی با شما تماس بگیرند که فکر می کنند شما پول لازم هستید و بخواهند سیم کارتتان را مفت بخرند که این موضوع هم کم آزار دهنده نخواهد بود.

 

نکته بسیار مهم دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که بعد از ثبت آگهی فروش در دیوار پیامکی از سوی دیوار برای شما ارسال می گردد که جنبه اطلاع رسانی داشته و ثبت آگهی شما را تایید می نماید. از آنجا همیشه کلاهبرداران در کمین هستند تا در هر شرایطی سوء استفاده های خودشان را داشته باشند، یکی از کلاهبرداری های رایج در این زمینه بدین صورت می باشد که بعد از ثبت و انتشار آگهی برای شما پیامی ارسال می شود و با ایجاد تغییرات جزئی در متن برای شما درگاه بانکی تقلبی ارسال کرده و از شما میخواهند که هزینه ثبت آگهی که معمولا رقمی ناچیز می باشد را در لینک ارسالی آنها واریز نمایند.

بدین ترتیب شما در دام کلاهبرداران افتاده و با پرداخت یک هزینه ناچیز اطلاعات حساب بانکی خود را در اختیار آنها قرار داده اید. با توجه به این که سایت دیوار هیچ تضمینی برای عدم سوء استفاده از کاربران ندارد و بر اساس قوانین درج شده کاربر باید قبل از درج اگهی قوانین را با دقت مطالعه نموده و مراقب باشد تا در دام کلاهبرداران نیفتد، در صورت بروز مشکل نیز این سایت کمکی به شما نکرده و عملا کار خاصی از دست شما بر نمی آید.

 

از آنجا که که سایت دیوار به عنوان یک سایت خرید و فروش اجناس دست دوم منزل شناخته می شود و کمتر به صورت تخصصی در زمینه سیم کارت فعالیت می کند، مورد توجه حرفه ای های بازار خرید و فروش سیم کارت نبوده و این افراد قطعا حضور در بازارهای تخصصی را ترجیح می دهند. علاوه بر این تعداد سیم کارت هایی که در این سایت موجود می باشد، در حدی نمی باشد که به عنوان مرجع معتبر و منحصر بفردی برای قیمت گذاری و خرید و فروش سیم کارت در بین حرفه ای ها شناخته شود.

در حال حاضر بیشترین آمار شکایت و مشکلات اصالت سند مربوط به سایت دیوار می باشد که نه از ضمانتی برخوردار است و نه کمکی در زمینه عدم سوء استفاده از افراد می کند. البته شما می توانید آگهی خود را در سایت شیپور و دیگر سایت های فروش اجناس دست دوم هم ثبت کنید که از تعداد بازدیدکنندگان کمتری برخوردارند ولی قطعا همان مشکلات و دردسرهای مربوط به دیوار را خواهند داشت.

 

با توجه به این که کلاهبرداری و اسناد جعلی در سایت هایی مانند دیوار بسیار می باشد، بهتر است به دنبال یک راه امن و مطمئن برای خرید و فروش سیم کارت خود باشیم که نه تنها از سابقه درخشانی در این زمینه برخوردارند بلکه به طور رسمی نیز به عنوان مرجع قیمت گذاری سیم کارت مورد تائید حرفه ای های این حوزه می باشد. سایت رندباز یکی از معتبرترین سایت هایی است که به صورت کاملا تخصصی در مورد خرید و فروش سیم کارت فعالیت دارد که روزانه هزاران بازدید کننده عادی دارد. علاوه بر این فروشندگان حرفه ای هم در این سایت حضور دارند که مورد تایید این وب سایت می باشند.

 

آگهی فروش سیم کارت در رندباز کاملا رایگان بوده و شما می توانید با خیال راحت و بدون دردسر سیم کارتتان را آگهی کنید و مطمئن باشید مورد بازدید هزاران خریدار واقعی و حرفه ای این حوزه قرار می گیرد. ولی نکته حائز اهمیت، دقت و نکته سنجی شماست که از بین تماس های مختلفی که با شما گرفته می شود بهترین و مطمئن ترین خریدار را پیدا کنید. زیرا در رندباز مسئولیت فروش سیم کارت با خود شماست، البته رندباز کلیه امکانات لازم برای یک معامله بی دردسر و سودآور را در اختیار شما قرار می دهد. زیرا در این وب سایت فروشندگان مورد اعتمادی وجود دارند که مورد تایید این وب سایت بوده و در صورت معامله با آنها کلیه مراحل خرید و فروش مورد تایید رندباز بوده و از ضمانت این وب سایت برخوردار است. ولی اگر بخواهید آن را به خریداران عادی بفروشید، توصیه می شود با دقت عمل و تیز بینی خاصی نسبت به این کار اقدام نمایید.

 

یکی دیگر از مزیت های اعتماد به رندباز، قیمت گذاری سیم کارت به صورت واقعی و کارشناسانه خواهد بود که کاملا بر اساس نوسانات بازار و قیمت روز سیم کارت صورت می پذیرد. از آنجا که مهمترین دغدغه در رندباز این است که مراجعه کنندگان بتوانند سیم کارت خود را به بالاترین قیمت و کمترین دردسر بفروشند، این وب سایت تلاش نموده است تا با عملکردی درست و کارآمد، اعتماد مسئولین خرید و فروش سیم کارت در دفاتر پیشخوان دولت و یا فروشندگان سیم کارت و کاربران عادی را جلب نموده و فضایی کاملا ایمن و دوستانه را ایجاد نماید تا تجربه ای لذت بخش از یک خرید یا فروش فوق العاده را به مراجعه کنندگان هدیه دهد. قطعا با در نظر گرفتن این شرایط، قیمت اعلامی در این سایت کاملا منصفانه و منطقی می باشد، به طوری که اگر شما قیمت اعلامی رندباز را با سایر سایت ها مقایسه کنید، قطعا قیمت ذکر شده بالاترین قیمت سیم کارت شما خواهد بود.

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 


صفحه 39 از 49