چرا سیم کارت های همراه اول، در بازار پرطرفدارتر هستند؟

تاریخ ارسال : 1402/10/04

اپراتور همراه اول

در بازار سیم کارت کشور و بین مردم اپراتور همراه اول بسیار محبوب و پرطرفدار است.برای برخی از دوستان این موضوع سوال شده است که چرا همراه اول اینقدر طرفدار دارد که ما در ادامه این مطلب دلایلی قانع کننده برایتان می آوریم.از آنجایی که اپراتور همراه اول اولین اپراتور عرضه کننده سیم کارت است و با قدمت بالایی برخوردار است همچنین اپراتور همراه اول از زمانی که گوشی های هوشمند تولید و عرضه شد و دسترسی به اینترنت از طریق تلفن همراه امکان پذیر شد شروع به فعالیت های بیشتری مانند هدایای اعتبار شارژ بسته اینترنتی و مکالمه ای کرد.علاوه بر تمامی این ویژگی ها سیم کارت همراه اول آنتن دهی بسیار بالایی دارد و در هر نقطه از کشور با بالاترین آنتن دهی ممکن در اختیار شماست.اپراتور همراه اول سالانه چندین جشنواره و قرعه کشی را در بین مشترکین خود اجرا میکند و این یکی از دلایل پرطرفدار بودن این اپراتور است.همراه اول هر روز در تلاش است تا مشترکین خود را از خود راضی نگه داشته و خدمات زیادی را در اختیار کاربران بگذارد.به همین خاطر در ادامه مهمترین مزایای اپراتور همراه اول که تاثیر زیادی بر قیمت سیم کارت های این اپراتور دارد را بررسی می کنیم؛ البته تاثیر این معیارها یکسان نبوده و برخی از آنها نقش بیشتری دارند که لازم است؛ خریداران سیم کارت ها حتما قبل از خرید به آن توجه کامل داشته باشند:

 

·        پوشش شبکه

از آنجا که اپراتور همراه اول، اولین و بزرگترین اپراتور فعال در کشور می باشد که هم از نظر سابقه و هم از نظر تجربه قدمت بیشتری دارد؛ از پوشش شبکه گسترده تری نیز برخوردار است که نه تنها در شهرهای کوچک و بزرگ کشور گسترده شده است؛ بلکه روستاها و مناطق دور افتاده ای تحت پوشش شبکه ای این اپراتور هستند که خیال مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول را از برقراری ارتباط در این مناطق آسان می سازد.

پوشش ملی اپراتور همراه اول فرصتی است برای مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری این اپراتور تا آنها با آرامش و اطمینان بیشتری از ارتباط با دوستان و آشنایان لذت ببرند.

 

·        کیفیت ارتباطات

قطعا یکی از مهم ترین مزیت های یک سیم کارت خوب، کیفیت خدمات در زمان برقراری ارتباط می باشد. اپراتور همراه اول از نظر کیفیت صدا و داده، کاهش قطعی و تاخیر در تماس ها و دسترسی به اینترنت در جایگاه بسیار بالاتری نسبت به اپراتورهای دیگر قرار دارد که همین امر سبب شده تا سیم کارت های این اپراتور اعم از دائمی یا اعتباری، معتبر تر و پرطرفدارتر از سیم کارت های ایرانسل و رایتل باشند.

 

·        پشتیبانی و خدمات مشتریان

پشتیبانی 24 ساعته تلفنی همراه اول یکی از خدمات خاص این اپراتور است که این امکان را برای مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول ایجاد نموده تا کلیه سوالات خود را از پشتیبانان و کارشناسان این اپراتور پرسیده و پاسخ مناسب دریافت کنند. البته راه های ارتباطی دیگری مانند ایمیل، چت آنلاین، شبک های اجتماعی و ... نیز از روش های متفاوت ارتباطی دیگری است که مشترکین همراه اول می توانند از آن استفاده کنند.

علاوه بر آنچه که بیان شد؛ مهم ترین مزیت این سرویس در اپراتور همراه اول این است که شکایات و درخواست های مشترکین همراه اول به درستی مورد توجه قرار گرفته و در اسرع وقت رسیدگی می شود؛ زیرا پاسخگویی به کلیه شکایات و نیازمندی های کاربر سیم کارت دائمی و اعتباری از اولویت های این اپراتور می باشد.

 

سرویس های اضافی

از آنجا که تعداد مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول نسبت به سایر اپراتورها بیشتر می باشد؛ خدمات و سرویس هایی که از سوی این اپراتور برای کاربران در نظر گرفته می شود؛ نیز معمولا متنوع تر و مقرون به صرفه تر می باشد. مثلا سرویس رومینگ بین الملل همراه اول نه تنها از نظر تعداد کشورهای طرف قرارداد بسیار بیشتر از سایر اپراتورها ست؛ بلکه از نظر قیمت نیز ارزان تر و اقتصادی تر از هزینه رومینگ مشترکین اپراتورهای ایرانسل و رایتل می باشد.

 

ویژگی های منحصر بفرد

اپراتور همراه اول با ارائه سرویس ها و خدمات خاص و منحصر بفرد تجربه بهتری از استفاده از تلفن های همراه را به مشترکین خود هدیه می دهد. مثلا این اپراتور با ارتقا امنیت مکالمات و ارائه خدمات رمزگذاری تماس ها این امکان را برای مشترکین فراهم نموده تا مکالمات خود را از دسترس ناخواسته دیگران محافظت نموده و از امنیت اطلاعات خود مطمئن باشند.

خدمات خاص

قطعا یکی از مهم ترین وجه تمایز اپراتور همراه اول با سایر اپراتورها خدمات خاصی است که از سوی این اپراتور برای مشترکین وفادار خود در نظر گرفته شده که شامل تخفیف ها و پیشنهادات ویژه برای دریافت خدمات می شود.

 

کدام سیم کارت های همراه اول محبوب ترند؟

مسلما موارد ذکر شده تاثیر بسیار زیادی در محبوبیت سیم کارت های همراه اول دارند به طوری که باعث شده سیم کارت دائمی یا اعتباری همراه اول اولویت خرید متقاضیان سیم کارت باشند. البته توجه به این نکته نیز الزامی است که ارزش ریالی و اعتبار همه سیم کارت های همراه اول به یک اندازه نبوده و قطعا سیم کارت دائمی این اپراتور گران تر و محبوب تر از سیم کارت های اعتباری همراه اول هستند. ضمن این که در بین سیم کارت دائمی همراه اول نیز، سیم کارت دائمی 0912 به عنوان یک سیم کارت سرمایه ای، بسیار پرطرفدار تر و گران تر می باشند.

با توجه به این که هیچ تفاوتی از نظر نوع پوشش شبکه و ارائه خدمات از سوی اپراتور همراه اول بین سیم کارت های دائمی و اعتباری این اپراتور وجود ندارد؛ بنابراین میزان اعتبار و ارزش این نوع سیم کارت ها معیارهایی به غیر از موارد ذکر شده می باشد. معیارهایی مانند میزان کارکرد سیم کارت، نوع پیش شماره و میزان رندی شماره که هر کدام می توانند قیمت سیم کارت دائمی 0912 را تا میلیون ها تومان جابجا کنند.

 

از کجا سیم کارت سرمایه ای بخرم ؟

بنابراین اگر به دنبال سرمایه گذاری هستید و میخواهید سیم کارتی تهیه کنید که در یک بازه زمانی کوتاه، علاوه بر حفظ پول اولیه، سود خوبی را نصیب شما کند، بهتر است از بین شماره های سیم کارت دائمی 0912 شماره ای را انتخاب کنید که از همه نظر جذاب و محبوب باشد.

به طور کلی انتخاب یک سیم کارت سرمایه ای، کار پیچیده ای است که نیاز به تحلیل بازار، شناخت درست از ویژگی های یک سیم کارت، شناخت رقبا، ویژگی های اپراتور و ... دارد. در بازار خرید و فروش سیم کارت ایران افرادی تحت عنوان کارشناس خرید و فروش سیم کارت فعالیت می کنند که مسئولیت تعیین ارزش و قیمت سیم کارت ها را بر عهده دارند. این افراد با بررسی نیازهای مشتریان و میزان عرضه و تقاضا، می توانند سیم کارت هایی را به شما پیشنهاد دهند که در یک بازه زمانی کوتاه، افزایش قیمت بیشتری داشته باشند.  

در حال حاضر تمامی وب سایت های معتبر مانند رندباز که به صورت تخصصی به امر خرید و فروش سیم کارت مشغول هستند، دارای کارشناس قیمت گذاری سیم کارت هستند که این افراد با مهارت ها و تجربیات خود توانایی قیمت گذاری سیم کارت های مختلف اعم از دائمی یا اعتباری تمامی اپراتورها را به صورت دقیق و حرفه ای دارند و کمک می کنند تا با یک خرید مطمئن و کارشناسی شده به راحتی سود خود را چندین برابر کنید.

 

بسته های شگفت انگیز مکالمه ایرانسل

تاریخ ارسال : 1402/10/03

سیم کارت ایرانسل

اپراتور ایرانسل به عنوان دومین اپراتور رایج کشور هر روز برای خدمات بیشتر و راحت نمودن کاربران خود در تلاش است.جدیدترین خدماتی که ایرانسل در اختیار مشترکین خود گذاشته است خرید انواع بسته برای سیم کارت است.این بسته ها شامل بسته های اینترنتی بسته های مکالمه و بسته های پیامک است.که ما در ادامه مطلب توضیحات بیشتری راجب بسته های شگفت انگیز ایرانسل توضیح خواهیم داد.دوستان توجه کنید که استفاده از بعضی بسته ها نکاتی دارد که ما به شما خواهیم گفت.اگر نکاتی که ما به شما میگوییم را رعایت نکنید ممکن است با مشکلات گوناگون زیادی مواجه شوید.البته بسته های طراحی شده در هر اپراتور بسته به نیاز مشترکین و سیاست های اپراتور متفاوت می باشد. بسته های مکالمه عرضه شده از سوی اپراتور ایرانسل به عنوان متنوع ترین و مقرون به صرفه ترین بسته های مکالمه، کاملا در راستای نیاز مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری این اپراتور بوده و تقریبا هر سلیقه ای را راضی می کند. به همین خاطر این بسته ها به عنوان پرطرفدارترین خدمات ارائه شده از سوی ایرانسل، به راحتی هزینه های ارتباطی مشترکین را کاهش می دهد؛ البته به شرطی که کاربر بسته ای کاملا متناسب با نیاز خود انتخاب نماید.

به همین خاطر در ادامه بسته های مکالمه در اپراتور ایرانسل را بررسی می کنیم:

بسته های مکالمه در اپراتور ایرانسل

بسته های مکالمه در اپراتور ایرانسل از همان روزهای اول فعالیت این اپراتور هیجان انگیز و جذاب بودند. به طوری که بسته های مکالمه این اپراتور که به صورت ساعتی، روزانه، هفتگی، پانزده روز و ماهانه ارائه میگردد تقریبا پاسخگوی نیاز همه مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل می باشد.

با توجه به این که کلیه بسته های مکالمه ایرانسل از قیمت تخفیفی ویژه برخوردار بوده، امکان برقراری مکالمه با تمام خطوط داخلی کشور برای مشترک مهیا بوده و آنها می توانند به راحتی با خرید این بسته ها هم از مکالمات طولانی مدت خود لذت ببرند و هم با قیمتی بسیار ارزان با تمام خطوط داخلی کشور یک ارتباط پایدار و مستمر داشته باشند.

البته به تازگی با اضافه شدن جدید ترین بسته های مکالمه در کد شگفتی های ایرانسل، امکان برخورداری از هدیه مکالمه متناسب با دقیقه های مکالمه مشترکین در طول روز نیز وجود دارد.

جدیدترین بسته های مکالمه در کد شگفتی های ایرانسل به شرح ذیل می باشد:

بسته مکالمه شگفت و گو

 

بسته شگفت و گو به عنوان یکی از کاربردی ترین بسته های مکالمه ارائه شده از سوی اپراتور ایرانسل، یک بسته ترکیبی ماهانه است که از شرایط زیر برخوردار می باشد:

مکالمه تخفیفی با تمام خطوط داخلی کشور ( درون شبکه و برون شبکه )
میزان اعتبار مکالمه درون شبکه ( خطوط ایرانسل ) 10 برابر مبلغ بسته

به همین خاطر مشترکین سیم کارت دائمی یا اعتباری ایرانسل می توانند با خرید یک بسته شگفت و گو مثلا به مبلغ سه هزار تومان به اندازه سی هزار تومان در یک ماه اعتبار مکالمه درون شبکه ایرانسلی داشته باشند و 1،500 تومان اعتبار مکالمه برون شبکه ( سایر خطوط کشور ) دریافت کنند.

بسته مکالمه شگفتاک

اپراتور ایرانسل بسته شگفتاک را بر اساس الگوی مصرف مشترکین طراحی کرده و مشترکین می توانند با فعال سازی این بسته در ازای مقدار مشخصی از دقیقه های مکالمه در طول یک روز ( پیش از ساعت 21) یک بسته مکالمه یک ساعته با تمام خطوط کشور هدیه بگیرند. البته شایان ذکر است که این بسته هدیه تنها در همان روز و در بازه زمانی ساعت 21 تا 24 قابل استفاده می باشد.

نکات مهم بسته های شگفتاک:

 

بعد از هر تماس دقیقه های مکالمه شده و باقی مانده برای دریافت بسته مکالمه هدیه برای مشترک پیامک خواهد شد.
بسته مکالمه هدیه یک بسته یک ساعته است که امکان استفاده از آن تنها یکبار و در اولین تماس گرفته شده پس از ساعت 21 قابل مصرف می باشد.
برای دریافت هدیه مکالمه شگفتاک تنها دقیقه های مکالمه شده از اعتبار اصلی حساب ایرانسلی محاسبه می شود و در صورتی که مشترک بسته مکالمه ای خریداری کرده باشد؛ دقیقه های استفاده شده از این بسته برای دریافت هدیه مکالمه لحاظ نمی شود.
به طور معمول اگر قبل از ساعت 21 تنها 5 دقیقه تماس داشته باشید؛ یک ساعت مکالمه برای مشترک فعال می شود که قابل استفاده از ساعت 21 تا 24 همان شب می باشد. برای برخی مشترکین حد نصاب مقدار مکالمه بیش از 5 دقیقه می باشد که این مقدار بر حسب میزان مصرف گذشته کاربر می باشد.

نحوه فعال سازی بسته های شگفتی های ایرانسل

 

به طور کلی مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل و اعتباری ایرانسل که تمایل دارند؛ از بسته های شگفتی های ایرانسل استفاده کنند؛ می توانند از روش های ذیل برای انجام آن اقدام نمایند:

مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من
شماره گیری کد شگفتی های ایرانسل / منوی مکالمه: # 1 * 4444 * ( ستاره 4444 ستاره 1 مربع )

بسته های مکالمه ویژه سیم کارت اعتباری ایرانسل

 

در اپراتور ایرانسل علاوه بر بسته های شگفتی، بسته های مکالمه دیگری برای مشترکین اعتباری در نظر گرفته شده که از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار هستند. شرایط و ویژگی های این بسته ها به شرح ذیل می باشد:

دقیقه

مبلغ

درصد تخفیف

مدت اعتبار

کد فعال سازی

20

1،500 تومان

17/.

30 روز

# 1 * 5 * 555 *

40

2،800 تومان

22/.

30 روز

# 2 * 5 * 555 *

80

5،200 تومان

28/.

30 روز

# 3 * 5 * 555 *

160

9،600 تومان

33/.

30 روز

# 4 * 5 * 555 *

320

17،600 تومان

39/.

30 روز

# 5 * 5 * 555 *

1000

45،000 تومان

50/.

30 روز

# 6 * 5 * 555 *

 

بسته های مکالمه ویژه سیم کارت دائمی ایرانسل

 

مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل نیز در صورت تمایل می توانند با انتخاب بسته های مکالمه که در جدول ذیل آمده، هزینه های ارتباطی خود را مدیریت کنند:

دقیقه

مبلغ

درصد تخفیف

مدت اعتبار

کد فعال سازی

100

5،500 تومان

8/.

30 روز

# 1 * 5 * 555 *

200

10،000 تومان

17/.

30 روز

# 2 * 5 * 555 *

400

18،000 تومان

25/.

30 روز

# 3 * 5 * 555 *

800

32،000 تومان

33/.

30 روز

# 4 * 5 * 555 *

 

 البته بسته های مکالمه ویژه سیم کارت های دائمی و سیم کارت اعتباری ایرانسل تنها برای تماس های داخل شبکه ( از خط ایرانسل به ایرانسل ) بوده و تماس های خارج شبکه ( ایرانسل به سایر خطوط ) بر اساس طرح تعرفه پایه محاسبه می گردد.

 

طرح تعرفه پایه در اپراتور ایرانسل

 

به طور کلی در اپراتور ایرانسل در هنگام استفاده مشترکین از شبکه سایر اپراتورها ( رومینگ ملی ) بسته های مکالمه تخفیفی و تشویقی قابل استفاده نبوده و هزینه تماس ها به صورت آزاد و مطابق جدول ذیل محاسبه می گردد:

تعرفه پایه مکالمه در اپراتور ایرانسل

نوع خدمات

هزینه سیم کارت دائمی

هزینه سیم کارت اعتباری

تماس داخل شبکه ( از خط ایرانسل به خط ایرانسل دیگر )

99/. تومان / ثانیه

( 59.9  تومان / دقیقه )

1.49 تومان / ثانیه

(89.9 تومان / دقیقه )

تماس خارج شبکه ( از خط ایرانسل به سایر خطوط )

99/. تومان / ثانیه

( 59.9  تومان / دقیقه )

1.49 تومان / ثانیه

(89.9 تومان / دقیقه )

تماس های داخل شبکه ( از خط ایرانسل به خط ثابت )

99/. تومان / ثانیه

( 59.9  تومان / دقیقه )

1.49 تومان / ثانیه

(89.9 تومان / دقیقه )

 

 البته در اپراتور ایرانسل هزینه تمامی مکالمه ها بر اساس تعرفه ثانیه ای محاسبه خواهد شد.

 

کدهای دستوری پرکاربرد همراه اول

تاریخ ارسال : 1402/10/02

کد دستوری همراه اول

سال 1372 بود که مردم با خبر جدید روزنامه ها متوجه تولید و عرضه سیم کارت در کشور شدند.اولین اپراتور که سیم کارت را به مردم معرفی کرد اپراتور همراه اول بود که سیم کارت هایش مانند کارت عابر بانک بود.امروزه سیم کارت ها تغییرات گوناگونی داشته اند. این تغییرات فقط فیزیکی نیست بلکه پیشرفت های زیادی در این تغییرات قابل مشاهده است و ما قصد معرفی یکی از آنها را به شما دوستان همراه کننده داریم.تغییراتی همچو معرفی کد های دستوری که چندین سال است به مشترکین همراه اول پیشنهاد شده و به نوعی بین مردم جا افتاده است.با استفاده از کد دستوری شما میتوانید برای خرید شارژ خرید بسته های اینترنتی مکالمه و پیامکی و… اقدام کنید.کد های دستوری همراه اول علاوه بر خرید شارژ و بسته توانایی های دیگر با مزایای بسیاری دارد که ما در ادامه این مطلب در اختیار شما دوستان خواهیم گذاشت.در کشور ما، اپراتور همراه اول به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور فعال در کشور، داعیه دار ارائه خدمات با کیفیت و کاربردی می باشد که در راستای رفاه حال مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری این اپراتور طراحی و عرضه می گردد. دسته بندی کدهای دستوری پرکاربرد یکی از همین سرویس های فوق العاده ای است که به مشترکین همراه اول اجازه می دهد؛ بدون حفظ کردن روش های طولانی و سخت، با استفاده از این کدهای دستوری آسان، خیلی راحت و سریع دستورات مختلف را اجرایی سازند.

 

کد دستوری چیست؟

کدهای دستوری یا Unstructured Supplementary Service Data  برای ارسال درخواست هایی طراحی شده اند که در صورت ثبت؛ گوشی های هوشمند موظف به اجرای آنها می باشند. کدهای دستوری " ستاره، مربع " در اصل اعدادی هستند که بین یک  #  و  *  محصورند و ارسال یا دریافت آنها تقریبا با تمام گوشی های موجود اعم از ساده یا هوشمند امکان پذیر می باشد.

 کد دستوری یا USSD در واقع نوعی ارسال پیام در شبکه تلفن همراه می باشد که بسیار پرکاربرد بوده و مبنای عملکرد آنها بر اساس ذخیره نشدن اطلاعات در سرور می باشد. به همین خاطر کدهای دستوری برخلاف پیامک ها خصوصیت ذخیره و ارسال ندارند و بلافاصله بعد از ارسال پیغام از سوی شبکه دریافت و اجرایی می شوند. از همین رو این شیوه در بین اپراتورها بسیار متداول بوده و معمولا آنها برای دسترسی به عملیات های مختلف علاوه بر دسترسی از طریق اپلیکیشن، کد دستوری نیز معرفی می نمایند.

 

مزایای استفاده از کدهای دستوری

یکی از مهمترین مزایای استفاده از کدهای دستوری عدم نیاز به اینترنت ( به صورت آفلاین ) و رایگان بودن این سرویس می باشد که کار با آنها را برای همگان آسان و راحت نموده است..

با توجه به این که کدهای دستوری راهی برای ارتباط لحظه ای می باشند، مانند سرویس پیام کوتاه تاخیر نخواهند داشت. علاوه بر این امنیت استفاده از کدهای دستوری بسیار بالا می باشد، به همین خاطر امروزه استفاده از این کدها تنها به اپراتورها محدود نبوده و بسیاری از ادارات، سازمان ها، خیریه ها، موسسات مالی و بانک ها و ... از این کدها برای ارسال درخواست های متنوع استفاده می کنند.

 

پرکاربردترین کدهای دستوری اپراتور همراه اول

اپراتور همراه اول تمامی محصولات و خدمات خود را علاوه بر سایر درگاه ها از طریق کدهای دستوری زیر اجرا می کند که در واقع این کدها به عنوان پرکاربردترین و مفیدترین روش های اجرایی دستورات، در بین کاربران مختلف شناخته می شود.

پرکاربردترین کدهای دستوری اپراتور همراه اول به شرح ذیل می باشد:

1.     درگاه #1*

2.     درگاه #10*

3.     درگاه #100*

4.     درگاه #1000*

به طور کلی طرح ها و سرویس های همراه اول از طریق 4 درگاه اصلی عرضه می شود که هرکدام از آنها دارای زیر گروه های وابسته و مرتبط به خود می باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

·        درگاه  #1*

کد های دستوری درگاه ستاره یک، از متداول ترین و قدیمی ترین کدهای دستوری اپراتور همراه اول می باشد که بیشتر مورد استفاده مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول قرار می گرفت و آنها برای خرید شارژ از آن استفاده می کردند؛ ولی در حال حاضر همه مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول می توانند برای بهره مندی از خدماتی مانند پرداخت قبوض، دریافت جوایز، استفاده از اپلیکیشن همراه من، انارستان و ... این کد را شماره گیری نمایند.

عنوان

کد دستوری

نوع مشترک

سرویس مکالمه همراهی

# 0 * 1 *

سیم کارت دائمی/ اعتباری

کد خرید شارژ همراه اول

# 1 * 1 *

سیم کارت اعتباری

مدیریت قبض

# 2 * 1 *

سیم کارت دائمی/ اعتباری

جایزه

# 3 * 1 *

سیم کارت دائمی/ اعتباری

اپلیکیشن

# 4 * 1 *

سیم کارت دائمی/ اعتباری

اینترنت

# 5 * 1 *

سیم کارت دائمی/ اعتباری

انارستان

# 6 * 1 *

سیم کارت دائمی/ اعتباری

نیکوکاری

# 7 * 1 *

سیم کارت دائمی/ اعتباری

سرویس اعتبار اضطراری

# 8 * 1 *

سیم کارت اعتباری

 

·        درگاه  #10*

درگاه  #10*  که مربوط به سامانه جامع همراه اول می باشد؛ دسترسی به خدمات اصلی این اپراتور مانند طرح های تشویقی، طرح های مناسبتی و درخواست یوسیم را نیز برای مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و اعتباری همراه اول فراهم می کند و به مشترکین این امکان را می دهد تا به راحتی دستور اجرای خدمات مختلف را صادر نمایند.

عنوان

کد دستوری

نوع مشترک

خدمات پرداخت

# 1 * 10 *

سیم کارت دائمی/ اعتباری

خدمات اصلی

# 2 * 10 *

سیم کارت دائمی/ اعتباری

طرح های تشویقی

# 3 * 10 *

سیم کارت دائمی/ اعتباری

طرح های مناسبتی

# 4 * 10 *

سیم کارت دائمی/ اعتباری

نسل سیم کارت

# 6 * 10 *

سیم کارت دائمی/ اعتباری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

·        کد دستوری #100*

اگر به عنوان مشترکین سیم کارت اعتباری و دائمی همراه اول می خواهید از طریق راحت ترین و سریع ترین روش های ممکن  به تمامی سرویس ها و بسته های اینترنت همراه اول دسترسی داشته باشید؛ درگاه 100 همان راه میانبر و آسانی است که به دنبال آن می گردید. زیرا شما می توانید با استفاده از این کد دستوری خدماتی مانند مشاهده حساب، بسته های اینترنت کوتاه مدت، بلند مدت، ترکیبی و ویژه را خیلی سریع دریافت و یا تمدید نمایید.

عنوان

کد دستوری

نوع مشترک

حساب

# 1 * 100 *

سیم کارت دائمی/ اعتباری

یک ماهه

# 2 * 100 *

سیم کارت دائمی/ اعتباری

کوتاه مدت

# 3 * 100 *

سیم کارت دائمی/ اعتباری

بلند مدت

# 4 * 100 *

سیم کارت دائمی/ اعتباری

ترکیبی

# 5 * 100 *

سیم کارت دائمی/ اعتباری

ویژه

# 6 * 100 *

سیم کارت دائمی/ اعتباری

 

·        درگاه #1000*

درگاه 1000 که اجرا کننده طرح های ویژه همراه اول می باشد، طرح های اقتصادی و مقرون به صرفه همراه اول و خدمات خاص این اپراتور مانند اینترنت ویژه، خدمات مکالمه همراهی، خوشامد و پیامک همراهی را شامل می شود که مشترکین سیم کارت اعتباری و دائمی همراه اول می توانند با وارد کردن این کد به راحتی به آنها دسترسی داشته باشند.

عنوان

کد دستوری

نوع مشترک

مکالمه همراهی

# 1 * 1000 *

سیم کارت دائمی/ اعتباری

اینترنت ویژه

# 2 * 1000 *

سیم کارت دائمی/ اعتباری

طرح خوش آمد

# 3 * 1000 *

سیم کارت دائمی/ اعتباری

پیامک همراهی

# 4* 1000 *

سیم کارت دائمی/ اعتباری

راهنما

# 9 * 1000 *

سیم کارت دائمی/ اعتباری

 

البته تقریبا تمامی سرویس ها و خدمات همراه اول با مراجعه حضوری به مراکز ارائه خدمات همراه اول و یا به صورت غیر حضوری از طریق اپلیکیشن پرکاربرد همراه من قابل اجرا می باشد ولی استفاده از کدهای دستوری یا  USSD  جدیدترین تکنولوژی روز دنیاست که به راحتی در دسترس همگان قرار گرفته و می تواند در کسری از ثانیه درخواست های کاربران را ثبت و اجرایی نماید.

 

پاییز سکه ریز برای کاربران اپلیکیشن آوانو

تاریخ ارسال : 1402/09/28

اپراتور همراه اول

اپراتور همراه اول به عنوان اولین اپراتور رایج کشور که در سه دهه گذشته شروع به کار کرد و در این سی سال خدمات جشنواره و قرعه کشی های بسیاری با مزایای بالا طراحی کرد و در بین مشترکین خود به اشتراک گذاشت .همراه اول هم اکنون با جشنواره ای که راه اندازی کرده است توانسته نظر های بسیاری جلب کند.این جشنواره که پاییز سکه ریز برای کاربران اپلیکیشن آوانو نام دارد همانند تمامی جشنواره ها با مزایای بالایی برخوردار است برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.این جشنواره یک قرعه کشی بزرگ است که جوایزی باور نکردنی دارد به مناسبت فصل پاییز طراحی شده.البته به علت تمام شدن فصل پاییز میتوان گفت اواخر این جشنواره است ولی شما همچنان وقت دارید تا شانس خودراامتحان کنید.ما در ادامه خبر به طور کامل نحوه شرکت در قرعه کشی و جوایز قرعه کشی را در اطلاع شما خواهیم گذاشت.اپلیکیشن آوانو، سوپر اپلیکیشنی است که با ارائه خدمات به شیوه های خاص نه تنها نحوه اجرای آنها را راحت تر و سریع تر ساخته است؛ بلکه با برگزاری مسابقات و جشنواره های مختلف توانسته لذت استفاده از آن را برای کاربران دو چندان سازد. به طوری که در حال حاضر جشنواره پاییزه " پاییز سکه ریز " به عنوان یکی از محبوب ترین و هیجان انگیزترین جشنواره ها شناخته می شود که جایگاه ویژه ای در بین کاربران پیدا کرده است.

 

معرفی جشنواره پاییز سکه ریز

این جشنواره که از 22 مهر 1402 تا 30 آذر ماه 1402 برگزار می شود؛ یک جشنواره پاییزه است که در آن هر هفته به 7 نفر، نیم سکه بهار آزادی هدیه داده می شود. از آنجا که این جشنواره از سوی اپلیکیشن آوانو برگزار می گردد؛ کلیه مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول، ایرانسل و رایتل می توانند با خرید شارژ یا بسته های متنوع اینترنت امتیاز کسب کرده و در این جشنواره فوق العاده شرکت کنند.

 

نحوه شرکت در جشنواره پاییز سکه ریز

در این جشنواره که به صورت هفتگی برگزار می شود و کلیه مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول، ایرانسل و رایتل می توانند؛ مشارکت داشته و برنده خوش شانس یک نیم سکه بهار آزادی باشند.

برای شرکت در جشنواره کافی است مشترکین به روش هایی که در ادامه به آن اشاره می کنیم؛ خدمات خود را دریافت کنند و امتیاز کسب کنند:

·        هر 10 هزار تومان خرید شارژ یا بسته های مختلف اینترنت 10 امتیاز

·        هر بار پرداخت قبض 10 امتیاز ( اعم از قبض های تلفن همراه، تلفن ثابت، برق، آب، گاز و جریمه )

بدیهی است هر چه امتیاز کسب شده توسط مشترک بیشتر باشد؛ شانس برنده شدن در قرعه کشی نیز افزایش می یابد؛ ولی البته شرکت کنندگان توجه داشته باشند؛ برای کسب امتیاز در این قرعه کشی باید موارد ذیل را در نظر داشته باشند:

·        در طول یک هفته مشترکین با خرید شارژ یا بسته تنها می توانند تا سقف 400 امتیاز کسب کنند.

·        در طول یک هفته مشترکین با پرداخت قبض های مختلف، تنها می توانند تا سقف 100 امتیاز کسب کنند.

·        امتیازات تا پایان روز جمعه هر هفته محاسبه می گردد و در روز اول هفته بعد امتیازات دوباره صفر می شود.

·        هر  هفته امتیازات کسب شده مشترک از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود.

شایان ذکر است؛ در این طرح برای کسب امتیاز لازم نیست؛ مشترک حتما برای خود شارژ یا بسته خریداری نماید و یا قبض هایی که به نام خودش است را پرداخت نماید؛ بلکه امکان شرکت و کسب امتیاز از طریق خرید بسته یا شارژ برای دیگران و حتی پرداخت قبض دیگران نیز وجود دارد.

 

نحوه قرعه کشی پاییز سکه ریز

با توجه به این که این جشنواره از تاریخ 22 مهر ماه تا 30 آذر ماه به مدت 10 هفته اجرا می شود، در پایان هر هفته همه امتیازات کسب شده مشترکین جمع آوری شده و در قرعه کشی هفته بعد که به صورت سیستمی اجرا می شود؛ شرکت داده می شوند. برندگان هر هفته حداکثر تا روز چهارشنبه اعلام می شوند که می توانند بعد از هماهنگی های لازم برای دریافت جایزه اقدام کنند. لازم به ذکر است؛ بعد از قرعه کشی با برندگان خوش شانس هر هفته با شماره 091299976 تماس گرفته شده و بعد از دریافت مشخصات، هماهنگی های لازم برای دریافت جایزه صورت می گیرد.

البته ویدیو قرعه کشی هفتگی، آخر هر هفته در صفحه رسمی آوانو در اینستاگرام بارگذاری می شود که علاقمندان می توانند؛ در صورت تمایل نسبت به مشاهده آن اقدام نمایند. علاوه بر این شماره تماس 091299976 به عنوان شماره پشتیبانی آوانو، آماده پاسخگویی به سوالات مشترکین می باشد.

 

اپلیکیشن آوانو ( ewano )

سوپر اپلیکیشن آوانو یکی از برنامه های کاربردی همراه اول می باشد که در سه زمینه کلی امور مالی، اپراتوری و سفر و گردشگری خدمات خاصی را در اختیار مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول و دیگر کاربران فضای دیجیتالی قرار می دهد.

به طور کلی خدمات اپلیکیشن آوانو در بخش های خدمات مالی، خدمات اپراتوری و گردشگری به شرح ذیل می باشد:

·        خدمات مالی آوانو:

در بخش خدمات مالی آوانو، کاربران به راحتی می توانند موجودی حساب های خود را کنترل کرده، با استفاده از همه کارت های بانکی کارت به کارت کنند و یا با استفاده از کیف پول آوانو با اسکن QR کد پذیرنده های شرکت های " به پرداخت ملت " و " تجارت الکترونیک پارسیان" بدون نیاز به کارت بانکی، پرداخت های خود را انجام دهند.

·        خدمات اپراتوری آوانو:

یکی دیگر از بخش های بسیار کاربردی اپلیکیشن آوانو خدمات اپراتوری مانند: خرید شارژ و اعتبار، خرید انواع بسته های اینترنت، پرداخت قبض های میان دوره و پایان دوره و پرداخت انواع قبض های تلفن ثابت، برق، آب، گاز و حتی قبض های جریمه می باشد.

·        خدمات سفر و گردشگری آوانو:

 خرید انواع بلیط پروازهای داخلی و خارجی، رزرو هتل در سراسر کشور، اجاره ویلا و اقامتگاه های بوم گردی از جمله خدمات اپلیکیشن آوانو در زمینه گردشگری وسفر می باشد که این اپلیکیشن را بسیار پرطرفدار و محبوب ساخته است.

البته اپلیکیشن جامع آوانو علاوه بر خدمات ذکر شده انواع خدمات شهروندی و سلامتی، امور خیریه، خرید بیمه و ... را نیز ارائه می دهد که متقاضیان می توانند در صورت علاقمندی از آنها نیز استفاده نمایند.

 


 

با شرکت در مسابقه همراه اول بدون قرعه کشی جایزه بگیر!

تاریخ ارسال : 1402/09/27

اپراتور همراه اول

اولین اپراتور رایج کشور با بیش از سه دهه فعالیت کاری در بازار سیم کارت که همراه اول نام دارد در طی سال های کاری خود توانسته خدمات و جشنواره های زیادی طراحی کرده و در اختیار مشترکین خود بگذارد.بیشترین سیم کارت های دائمی و اعتباری کشور متعلق به اپراتور همراه اول است و هم اکنون جشنواره ای بزرگ طراحی و معرفی کرده است که بسیاری از مشرکین را به وجد آورده است.این جشنواره قرعه کشی نیست بلکه یک مسابقه است که برای مشترکین دارای سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول است.این مسابقه برای تمامی مشترکین همراه اول است و برای تک تک کاربران پیامکی ارسال میشود که توضیحات مختصری راجب مسابقه داده شده است این پیامک حاوی یک لینک است و کسانی که تمایل به شرکت در مسابقه را دارند میتوانند با کلیک به روی لینک و وارد کردن اطلاعات درخواستی سایت به راحتی در مسابقه شرکت کنند و یکی از برنده های خوش شانس مسابقه شوند.مسابقه جذاب جدیدی که در این خصوص در حال اجرا می باشد؛ در همین راستا بوده و برای معرفی بیشتر خدمات غیر حضوری همراه اول و نحوه استفاده مشترکین از آنها طراحی شده است. به همین خاطر در ادامه به جزئیات بیشتر در مورد این مسابقه می پردازیم:

 

نحوه شرکت در مسابقه

برای شرکت در این مسابقه هیجان انگیز کافی است؛ مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول بر روی لینک مسابقه ای که به همراه پیامک اطلاع رسانی مسابقه برایشان ارسال می گردد؛ کلیک کرده و به سه سوالی که برای مشترک به نمایش در خواهد آمد؛ پاسخ صحیح دهند.

پیامک ارسالی اپراتور همراه اول که با عنوان:" همراه اولی عزیز،

با شرکت در مسابقه، بدون قرعه کشی جایزه بگیر " شروع می شود؛ حاوی اطلاعاتی در مورد جوایز و نحوه شرکت در مسابقه میباشد. لینک مسابقه نیز در پایان همان پیامک وجود دارد که مشترکین در صورت تمایل با کلیک بر روی آن می توانند؛ در مسابقه شرکت نمایند.

اگر بنا به هر دلیلی چنین پیامکی را دریافت نکردید یا پیامک مورد نظر را پاک کردید؛ آدرس لینک مورد نظر برای شرکت در مسابقه https://survey.porsline.ir/s/2PSK3H3F می باشد.

 

جوایز شرکت در مسابقه

کلیه مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول می توانند با شرکت در این مسابقه، بدون قرعه کشی برنده جوایز ذیل شوند:

·        50 امتیاز باشگاه مشتریان همراه اول

·        2 میلیون ریال کد تخفیف خرید نت باکس ( دستگاهی هوشمند جهت تماشای آنلاین فیلم و سریال )

·        یک میلیون ریال کد تخفیف بیمه سرقت گوشی از " آی بیمه "

با توجه به این که مشترکین در صورتی می توانند از جوایز بدون قرعه کشی این مسابقه بهره مند گردند که به هر سه سوال ارائه شده پاسخ صحیح داده باشند؛ توصیه می شود؛ حتما قبل از شرکت در مسابقه در مورد خدمات غیر حضوری همراه اول اطلاعات لازم را کسب کنید.

به همین خاطر در ادامه روش های غیر حضوری دریافت خدمات در اپراتور همراه اول را بیان کردیم تا شما به راحتی بتوانید به تمامی سوالات مسابقه پاسخ درست دهید.

 

روش های غیر حضوری دریافت خدمات در اپراتور همراه اول

به طور کلی دریافت خدمات به صورت غیر حضوری، یکی از راحت ترین و مقرون به صرفه ترین روش های دریافت خدمات می باشد که نه تنها در وقت و هزینه مشترکین صرفه جویی می کند؛ بلکه باعث خلوت شدن مراکز و فروشگاه های دریافت خدمات همراه اول شده و شرایط برای دریافت خدمات حضوری را تسریع می بخشد.

در حال حاضر مهم ترین و راحت ترین روش های دریافت خدمات غیر حضوری همراه اول به شرح ذیل می باشد:

 

1.     سوپر اپلیکیشن همراه من

یکی از مهم ترین برنامه های ارائه شده از سوی اپراتور همراه اول، برنامه مفید و کاربردی همراه من می باشد که امکان استفاده از خدمات مختلفی را به صورت غیر حضوری برای مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول مقدور می سازد.

برخی خدمات قابل ارائه از طریق سوپر اپلیکیشن همراه من به شرح ذیل می باشد:

·        اعلام قطع و وصل مفقودی سیم کارت در زمان سرقت و یا گم شدن تلفن همراه

·        دریافت ریز مکالمات ( دریافت جزئیات تماس ها و پیامک ها )

·        مشاهده و فعال سازی انواع بسته های اینترنت

·        تبدیل سیم کارت اعتباری همراه اول به دائمی

·        استعلام کلیه سیم کارت های به نام مشترک

·        تقسیط بدهی قبض پایان دوره مشترکین سیم کارت دائمی

·        ردیابی گوشی هوشمند

·        خدمات در محل ( همراه یار)

·        دریافت PIN  و   PUK

برای دریافت هر کدام از این خدمات تنها کافی است؛ مشترک سیم کارت دائمی یا اعتباری همراه اول وارد اپلیکیشن پرکاربرد همراه من شده و خدمت مورد نظر خود را انتخاب نماید.

 

2.     تماس با سامانه 9990

تماس با سامانه 9990 یکی دیگر از روش های دریافت خدمات مختلف همراه اول به صورت غیر حضوری می باشد که مشترک را از دردسرهای مراجعه به مراکز امور مشترکین همراه اول رها می سازد.

مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول تنها با تماس با شماره 9990 می توانند خدمات مختلفی مانند موارد ذیل را دریافت نمایند:

·        ردیابی گوشی هوشمند

·        خدمات در محل ( همراه یار)

·        قطع و وصل مفقودی

·        حذف و وصل پیامک های تبلیغاتی

·        فعال سازی و غیر فعال سازی سرویس اینترنت و استعلام بسته ها

·        خدمات مالی، پرداخت صورت حساب و خرید شارژ

 

3.     سرویس همراه یار

خدمات در محل یا همان همراه یار یکی از سرویس های فوق العاده همراه اول می باشد که برخی خدمات خاص را به صورت غیر حضوری در اختیار مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری این اپراتور قرار می دهد. خدمات قابل ارائه از طریق همراه یار به شرح ذیل می باشد:

·        تغییر نام سیم کارت دائمی و اعتباری

·        فعال سازی سیم کارت اعتباری و دائمی

·        وصل یا قطع سیم کارت به تقاضای مشترک

·        تعویض سیم کارت نسل قدیم به نسل جدید

·        تعویض سیم کارت خراب یا مفقودی

·        ترابرد

·        ارائه  PIN  و   PUK

قطعا طراحی چنین مسابقه ای از سوی اپراتور همراه اول نهادینه کردن دریافت خدمات به صورت غیر حضوری می باشد که نه تنها شرایطی را فراهم می سازد که مشترک در شرایطی ایده آل به صورت 24 ساعته و بدون تعطیلی از کلیه خدمات همراه اول بهره مند گردند؛ بلکه زمینه ای ایجاد می کند تا اپراتور با گسترش ارائه این نوع خدمات، دریافت آنها را تسریع و تسهیل بخشد.

 


صفحه 13 از 49