سرمایه‌گذاری روی سیم کارت ایده خوبی است یا خیر؟

تاریخ ارسال : 1402/11/09

سرمایه گذاری روی سیم کارت

امروزه برخی از افراد هستند که پس انداز و یا مقداری نقدینگی دارند و قصد سرمایه گذاری با استفاده از خرید خانه ، ماشین ، طلا ، دلار و … را دارند . حال برخی دیگر هستند که بودجه آنها بسیار کم است و توان خرید خانه یا ماشین برای سرمایه گذاری را ندارند به همین علت به سراغ خرید دلار و طلا میروند و ممکن است سود زیادی نکنند . حال ما پیشنهادی جدید برای سرمایه گذاری داریم . شما میتوانید برای سود بالا حتی روی سرمایه های کم و یا زیاد سیم کارت خریداری کنید . در بازار امروز برخی سیم کارت ها مانند خطوط 0912 با قیمت بالایی برخوردارند.لازم به ذکر از که خطوط 0912 حداقل قیمتشان پانزده میلیون تومان و حداکثر قیمت به میلیارد ها می رسد .پس نتیجه میگیریم سرمایه گذاری روی سیم کارت ایده بسیار خوبی است . ما در ادامه مطلب در مورد سرمایه گذاری با خریدن خطوط توضیحات بیشتری خواهیم داد . 

چرا سیم کارت 0912 ارزش زیادی دارد؟

 

سیم کارت های 0912 گران ترین خطوط کشور هستند که متعلق به اپراتور همراه اول است.در طی سال هایی که این نوع سیم کارت تولید و عرضه شد اعتبار بالایی را بین مردم به خود جلب کرد.سیم کارت های 0912 دلایلی قانع کننده برای قیمت های بالای خود دارد.

تمامی سیم کارت های 0912 دائمی هستند و بین آنها سیم کارت اعتباری همراه اول نیست.این موضوع میتواند یکی از دلایل خاص بودن و گران قیمت بودنش باشد.

دومین دلیل به قدمت بالای 0912 برمیگردد.اپراتور همراه اول یک سال بعد از فعالیت کاری خود یعنی در سال 1373 خطوط 0912 را جایگزین اولین سیم کارت تولید و عرضه شده خود کرد.

جهت آخر که باعث میشود این خطوط ارزش زیادی داشته باشد بحث معروف عرضه و تقاضا است.زمانی که سیم کارت دائمی همراه اول  قدمت بالایی داشته باشد با قیمت های بالا برخوردار میشوند.

 

همه سیم کارت های همراه اول قیمت بالایی دارند؟

 

به جز همراه اول تمامی اپراتور های رایج کشور سیم کارت های خاص دارند که با قیمت بالایی برخوردارند.

همانطور که توضیح دادیم در اپراتور همراه اول سیم کارت هایی با پیش شماره 0912 وجود دارد که ارزشمند ترین خطوط هستند و اگر شماره رند باشد ارزش سیم کارت بالاتر میرود.از آنجایی که 0912 اعتبار بالایی دارد اکثر کسب و کار ها از این نوع سیم کارت استفاده میکنند.

 

آیا برای راه اندازی کسب و کار خرید و فروش سیم کارت شغل مناسبی است؟

 

برای بسیاری از دوستان که میخواهند کسب و کاری را راه اندازی کنند ولی شغلی مد نظر ندارند ما خرید و فروش سیم کارت را پیشنهاد میکنیم.شما میتوانید با داشتن سرمایه ای کم  برای خرید و فروش سیم کارت و به عنوان شغل دائمی و حتی شغل دوم کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

نکته : اگر تصمیم قطعی برای راه اندازی این کار دارید زمانی برای یادگیری تمام مواردی که باید راجب سیم کارت و شماره ها بدانید بگذارید.قطعا میتوانید با سرمایه کم به مرور به سود دهی بالا برسید.

 

برای خرید سیم کارت با ارزش به کجا مراجعه کنیم؟

 

برای خرید سیم کارت 0912 که ارزش بالایی نسبت به خطوط دیگر دارد  فروشگاه و دفاتر پیشخوان زیادی وجود دارد.اما نکته ای که باید به آن توجه کنید تا بعد از خرید دچار ضرر نشوید اطلاع از  قیمت روز سیم کارت است.

پیشنهاد ما به شما بعد از انتخاب خطوط استفاده از قیمت گذاری تخصصی سایتمان است.که بروز ترین یا آخرین قیمت بازار را به شما خواهد داد.

 

جمع بندی

 

با توجه به وضعیت بازار سیم کارت که روزانه قیمت بالاتری نسبت به روز ماه و سال های گذشته به خود میگیرد سرمایه گذاری روی سیم کارت ایده بسیار خوبی است.اما قبل از خرید باید اطلاعات کافی راجب نوع سیم کارت(رند ، صفر یا کارکرده ) و قیمت سیم کارت داشته باشید.

 

گران ترین سیم کارت ایران چند؟

تاریخ ارسال : 1402/11/09

همراه اول

حتما شما هم شنیده اید که برخی از سیم کارت ها با قیمت های میلیاردی در بازار به فروش میرسند . به جرات میتوان گفت بعد از باخبر شدن شما از این موضوع سوال هایی مانند : سیم کارت های گران و یا میلیاردی کدام خطوط هستند و یا به چه علت برخی سیم کارت ها قیمت بالایی دارند و حتی ممکن است برایتان جالب باشد که گران ترین سیم کارت کشور چه قیمتی دارد ؟ ما با ارائه این مطلب قصد معرفی گرانترین سیم کارت کشور را داریم . اگر به یاد داشته باشید در سال 1373 سیم کارت هایی با پیش شماره 0912 جایگزین اولین خطوط تولید شده یعنی 0911 از سوی اپراتور همراه اول به صورت خرید ثبت نامی بین مردم عرضه شد و امروزه جزو گرانترین خطوط عرضه شده در ایران است . علت گران بودن این سیم کارت ها قدمت بالا ، اولین سیم کارت دائمی عرضه شده در کشور و … است . اگر با ما تا آخر این مطلب همراه باشید قطع به یقیین جواب تمامی سوال هایی که ذهن شما را درگیر کرده است را پاسخ خواهیم داد . 

سیم کارت 0912 کد 1 چیست؟

در صورتی که بعد از پیش شماره 0912 عدد 1 بیاید سیم کارت را کد 1 می نامند.کد 1 اولین سیم کارتی بود که با پیش شماره 0912 تولید و عرضه شد.در این سه دهه سیم کارت 0912 کد 1 نسبت به کد های دیگر این پیش شماره  گران قیمت تر و محبوب تر بوده است.

 

علت گران قیمت بودن سیم کارت 0912 چیست؟

سیم کارت های 0912 سه علت دارد که باعث شده امروزه بین مردم بسیار محبوب شود و قیمت های بالایی را داشته باشد

برای مثال:

اولین سیم کارت دائمی کشور،تولیدشده توسط اولین اپراتور رایج کشور(همراه اول)قدمت بالای سیم کارت 0912

 

حداقل و حداکثر قیمت سیم کارت های 0912

قیمت سیم کارت همراه اول0912 بستگی به کد ، نوع رندی ، شرایط صفر و کارکرده دارد.

کد سیم کارت : خطوط 912 دارای 10 کد هستند که کد 1 شروع آنها و کد 0 خاتمه کد ها است.کد1 گران ترین سیم کارت 912 است و هرچقدر که اعداد کد ها  بالاتر برود قیمت سیم کارت پایین تر می آید.

نوع رندی : رند بودن شماره سیم کارت در قیمت بسیار تاثیر گذار است ، به قدری که بار ها پیش آمده سیم کارتی وجود داشته که دارای کد 2 بوده اما رند بودنش باعث شده است تا قیمتش از برخی سیم کارت های کد 1 بیشتر شود.

شرایط صفر و کارکرده : امروزه اپراتور همراه اول سیم کارت 0912 را دیگر تولید نمیکند ولی به این معنا نیست که این نوع سیم کارت صفر ندارد.همراه اول برخی از سیم کارت ها را به علت های گوناگون سلب مالکیت کرده و به نام خود اپراتوور همراه اول درمی آید.این خط ها به نوعی صفر محسوب شده و به فروش می رسد.صفر بودن خطوط قیمت بالاتری نسبت به سیم کارت های کارکرده دارد.

کمترین قیمت سیم کارت 0912 متعلق به کد 0 است که در بازار با حداقل قیمت 12 میلیون خرید و فروش میشود و گران ترین سیم کارت متعلق به کد 1 است .

 

 

 

شارژ ایرانسل را فقط با چند حرکت خریداری کنید!

تاریخ ارسال : 1402/11/08

شارژ ایرانسل

همانطور که میدانید قبل از عرضه گوشی های هوشمند در کشور خرید شارژ بسیار دشوار بود . و برای انجام این عملکرد شال و کلاه میکردید و به فروشگاه ها یا بانک مراجعه کرده تا بتوانید کارت های قدیمی شارژ را تهیه کرده تا به اعتبار سیم کارتتان اضافه کنید . از مشکلاتی که برای تهیه شارژ در گذشته می توان مثال زد نیاز به شارژ در زمانی که فروشگاه ها تعطیل بودند و یا همراه داشتن پول نقد بود . اگر به یاد داشته باشید در برخی از شرایط که فروشگاه ها تعطیل بودند و شما کارت بانکی به همراه خود نداشتید ولی به شدت نیاز به تهیه شارژ داشتید نمی توانستید در این زمان و شرایط اعتبار سیم کارت خود را افزایش بدهید . ولی خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی و سیم کارت اپراتور ایرانسل در چند سال اخیر توانسته راهکار هایی را خرید شارژ با تلفن همراه در اختیار مشترکین خود بگذارد تا با مشکلاتی که در سطر بالا عرض کردیم برخوردار نشوند . ما در ادامه این مطلب چگونگی خرید شارژ ایرانسل با استفاده از تلفن همراه را به شما دوستان عزیز توضیح خواهیم داد .

 

خرید شارژ ایرانسل برای کدام دسته از کاربران ایرانسلی لازم است؟

به طور کلی مالکان خطوط ایرانسل به دو دسته تقسیم میشوند.دسته اول به کسانی مربوط میشود که سیم کارت دائمی ایرانسل را دارند و خب جای نگرانی ندارند و هرچقدر که دوست داشته باشند میتوانند مکالمه کنند.

دسته دوم به کاربران دارای سیم کارت اعتباری مربوط میشود که تعدادشان بیشتر از افراد دارای سیم کارت دائمی است.و مجبورند برای استفاده از سیم کارت شان شارژ خریداری کنند که ما انواع نحوه های خریداری شارژ با گوشی را در ادامه مطلب توضیح خواهیم داد.

 

خرید شارژ ایرانسل با نرم افزار های کاربردی

با پیشرفت هایی که سیم کارت و تلفن همراه کرد نرم افزار های مختلفی برای تراکنش های گوناگون مانند خرید بسته اینترنتی و مکالمه،پرداخت قبوض،علل خصوص خرید شارژ طراحی و عرضه شد که کار با این نرم افزار ها راه حلی مناسب برای کسانی که گوشی های هوشمند دارند است.

به جرعت میتوان گفت کار با این اپلیکیشن ها ساده ترین و بهترین روش برای خرید شارژ است.علاوه بر خرید شارژ سیم کارت اعتباری ایرانسل استفاده از این نوع اپلیکیشن ها خدمات کاربردی بسیاری دارد که میتوانید از مزایایشان بهره مند شوید.

 

تاپ، سوپر اپلیکیشنی کاربردی برای خرید شارژ ایرانسل

ممکن است شما هم در فضاهای مجازی یا استند های موجود در فروشگاه و مراکز عمومی تبلیغات سوپر اپلیکیشن تاپ را دیده باشید.ما تاپ را سوپر اپلیکیشن مینامیم زیرا تاپ امکاناتی فراتر از امکانات یک همراه بانک معمولی را دارد.

این مرجع ده ها سرویس روزمره را در اختیار کاربران خود قرار داده مانند خرید شارژ ، کارت به کارت،خلافی خودرو،رزرو بلیط و...

 

مراحل خرید شارژ ایرانسل با اپلیکیشن تاپ

کاربران ایرانسلی میتوانید با نصب اپلیکیشن تاپ و یا با مراجعه کردن به سایت تاپ سیم کارت خود را در کمترین زمان ممکن با مبلغ دلخواهتان شارژ کنید.

مراحلی که برای خرید شارژ باید طی کنید به شرح زیر است:

لمس آیکون شارژ
وارد کردن شماره مد نظر
انتخاب نوع شارژ(عادی-شگفت انگیز)
تایید و پرداخت مبلغ از کارت اعتباری یا یا موجودی تاپ کیف

بدین ترتیب شما میتوانید از اپلیکیشن و سایت تاپ شارژ خود را خریداری کنید همچنین میتوانید برای دوستان و آشنایان خود شارژ خریداری کنید.

 

نکات مهم خرید شارژ ایرانسل با سوپر اپلیکیشن تاپ

شما با این اپلیکیشن و یا سایت تاپ میتوانید برای سیم کارت اعتباری ایرانسل خود شارژ عادی یا شگفت انگیز خریداری کنید.حداقل مبلغ خرید شما هزار تومان و حداکثر مبلغ صد هزار تومان میباشد که 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده ، به صورت مازاد به رقم پرداختی شما افزوده خواهد شد.

 

معرفی تمام کد‌های دستوری همراه اول برای سیم کارت‌های دائمی و اعتباری

تاریخ ارسال : 1402/11/08

کد دستوری همراه اول

از زمانی که گوشی های هوشمند در کشور عرضه شد کمک بزرگی به تکنولوژی کرد . همانطور که میدانید سیم کارت جزو بزرگی از تکنولوژی است که امروزه یکی از از گسترده ترین راه های ارتباطی در جهان شده است . در طی این سه دهه که سیم کارت در ایران توسط اپراتور همراه اول تولید و عرضه شده پیشرفت بسزایی داشته است . و این پیشرفت شامل خرید شارژ ، بسته اینترنتی ، بسته مکالمه ، بسته پیامکی ، و شارژ اضطراری در خانه بدون نیاز به اینترنت میشود . ما در ادامه این مطلب قصد معرفی کد های دستوری که به شدت برای هر یک از مشترکین همراه اول نیاز است را داریم . اپراتور همراه اول به عنوان اولین اپراتور رایج در حوزه خرید و فروش سیم کارت ، سالانه خدمات بسیاری را در اختیار مشترکین خود میگذارد تا بتوانند راحت تر به عملکرد های روزانه خود برسند .

کد دستوری چیست؟

 در واقع نوعی مبادله پیام بین یک موبایل با کامپیوتر است که در بستر جی اس ام USSDکد های دستوری یا همان سامانه جهانی ارتباطات عمل میکند.

 

کد دستوری تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی همراه اول

 فعال کردن این ویژگی برای کاربرانی است که حداقل شش ماه شماره تلفنشان فعال شده باشد طریقه استفاده از این سرویس با کد دستوری #142*10* است.

 

کد های دستوری هدایای همراه اول

اپراتور همراه اول با سه دهه فعالیت کاری در حوزه سیم کارت توانسته جشنواره های بسیاری طراحی کند و بین مشترکینش به اشتراک بگذارد . برای بهره مندی از هدایا و مزایای سیم کارت همراه اولتان باید از کد های دستوری زیر استفاده کنید

1-کد دستوری دریافت شارژ هدیه همراه اول : (*10*142#)

2-کد دستوری یک روز مکالمه رایگان همراه اول : (*10*115#)

3-کد دستوری دریافت 2 گیگابایت اینترنت یک روزه رایگان : (*10*1152#)

4-کد دستوری هدیه شارژ جوانان همراه اول : مشترکین سیم کارت همراه اول که زیر سن 25 سال را دارند میتوانند از  کد دستوری (*10*124#) استفاده کرده و از هدایای سیم کارت خود بهره مند شوند.

5-کد دستوری هدیه شارژ بانوان : اپراتور همراه اول سرویسی برای بانوان دارای خطوط اعتباری همراه اول گذاشته است که میتوانند بعد از تهیه کردن پین شارژ و سپس با وارد کردن کد دستوری (*10*123#) و درج پین شارژ 30 درصد به مبلغ شارژ خود اضافه کنند. "توجه داشته باشید که مبلغ شارژ ها متفاوت و میزان مدت استفاده از آنها محدود می باشد"

6-کد دستوری هدیه شارژ وفا داری همراه اول : اپراتور همراه اول برای مشترکینی که دارای سیم کارت اعتباری با  بیش از یک سال بوده اند هدیه شارژ وفا داری را در نظر گرفته است . دسترسی به این هدیه با وارد کردن کد دستوری (*10*122#) صورت می گیرد.

 

کد دستوری باقی مانده شارژ همراه اول

مشترکین دارای خطوط اعتباری همراه اول میتوانند با استفاده از کد دستوری(*10*121#)از باقیمانده میزان شارژ سیم کارت خود مطلع شوند.

 

کد دستوری وضعیت کارت شارژ همراه اول

مالکان خطوط همراه اول اعتباری میتوانند با استفاده از کد دستوری (*10*125#)از وضعیت باقیمانده اعتبار تلفن همراه خود باخبر شوند.

 

کد دستوری تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی همراه اول

این سرویس برای کاربرانی است که حداقل 6 ماه از فعال کردن سیم کارتشان گذشته باشد. برای فعال کردن این ویژگی باید از کد دستوری(*10*142#)استفاده کرد.

 

کد دستوری همراه اول برای عدم چاپ قبض

یکی از ویژگی های اپراتور همراه اول عم چاپ و یا همراه طبیعت نام دارد.این ویژگی به مشترکین دارای خطوط دائمی همراه اول اجازه میدهد که قبض های کاغذی سیم کارتشان را غیر فعال کنند و قبض ها به صورت پیامک برای مالکان خطوط دائمی ارسال شود.برای فعال کردن این ویژگی باید از کد دستوری(*10*11141#)استفاده کرد.

 

کد دستوری استعلام میان دوره و پایان دوره همراه اول

برای مشاهده و دریافت صورت حساب قبض های میان دوره از کد دستوری (*10*112#)و پایان دوره از(*10*111#) استفاده کرد.

 

کد دستوری انتقال اعتبار از خطوط دائمی همراه اول به اعتباری

اپراتور همراه اول سرویسی ایجاد کرده که مشترکین دارای خطوط دائمی میتوانند اعتبار به سیم کارت های اعتباری بدهند و در قبض های پایان دوره مبلغ اعتباری که انتقال داده اند پرداخت کنند. حداکثر مبلغ انتقال اعتبار 50 هزار تومان است.مشترکین همراه اول میتوانند با استفاده از کد دستوری(*10*141#)از این ویژگی استفاده ککند.

 

کد دستوری همراه اول برای فعالسازی امتیاز باشگاه فیروزه ای

مالکان سیم کارت های همراه اول میتوانند با عضویت در باشگاه فیروزه ای با استفاده از امتیازات آن با جوایز و مزایای زیادی برخوردار شوند.با کسب 75 امتیاز در باشگاه فیروزه ای میتوانید مشمول طرح شتاب یا پرداخت قبض تلفن در  ششم هر ماه بشوید. برای بهره مند شدن از این ویژگی کافیست کد دستوری(*10*1153#)را شماره گیری کنید.

 

کد دستوری اعتبار اظطراری همراه اول

همراه اول سرویسی ایجاد کرده است که در آن هر ماه مبلغ 600 تومان را به مشترکین داراری سیم کارت اعتباری اختصاص داده است.پس از اینکه مشترکین سیم کارت اعتباری اولین شارژ سیم کارت خود را وارد میکنند مبلغ 600 تومان با کثر 40 تومان کارمزد به سیم کارت اضافی خواهد شد.

مشترکین همراه اول که 90 روز از فعال سازی خط تلفن همراه شان میگذرد و اعتبار سیم کارت شان کمتر از 20 تومان است میتوانند از این سرویس استفاده کنند.

مشترکین می‌توانند برای اعلام وضعیت، فعال‌سازی راهنمایی اعتبار اضطراری به ترتیب کدهای دستوری *10*250# - *10*251# - *10*259# شماره گیری کنند.

 

کد دستوری چتر اظطراری همراه اول

هدف از سرویس چتر اظطراری به نوعی حمایت از مشترکین دارای خطوط اعتباری همراه اول است.چتر اظطراری دارای دو سرویس درخواست تماس و درخواست شارژ است که مشترکین با استفاده از کد دستوری (*10*261#)میتوانند درخواست تماس از فرد مورد نظر بکنند و همچنین با استفاده از کد دستوری (*10*262#)میتوانند درخواست شارژ از اپراتور همراه اول درخواست شارژ اظطراری بکنند.

 

 

 

تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل

تاریخ ارسال : 1402/11/08

ایرانسل

سه دهه پیش در ایران سیم کارت ها به صورت خطوط دائمی عرضه شدند . نحوه ثبت نام سیم کارت های دائمی به صورت ثبت نامی بود . چندین سال کلیه سیم کارت ها فقط دائمی بود و هیچ سیم کارت اعتباری وجود نداشت.. پس از مدتی سیم کارت های اعتباری در ایران عرضه شد و به علت خریداری راحت خطوط و اولین سیم کارت اعتباری عرضه شده این سیم کارت ها با بازخورد بالایی برخوردار شدند. همانطور که میدانید تفاوتی بین سیم کارت های دائمی و اعتباری است . این تفاوت در اعتبار و قیمت سیم کارت وجود دارد. زمانی که بحث از سیم کارت دائمی پیش می آید ذهن ها به صورت ناخودآگاه به سمت قیمت بالای سیم کارت ها میرود و همین علت باعث شده تا اکثر مشترکین برای خریداری سیم کارت دائمی بروند . اما اپراتور ایرانسل به کاربران خود این امکان را داده است تا بتوانند سیم کارت اعتباری خود را به دائمی تبدیل کنند . در این چند سال یا بهتر است بگوییم از زمانی که سیم کارت های دائمی در بازار عرضه شد و با بازخورد بینظیری مواجه شد یکسری از مشترکین گمان میکردند سیم کارت دائمی فقط بخاطر اختلاف قیمت است و میتوانند با تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل سود خوبی در فروش سیم کارتشان بکنند و این موضوع تنها مزایای تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی است.ولی تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل اختلاف قیمت چندانی ندارد اما مزایای فراوانی دارد که ما در ادامه مطلب در اختیار شما خواهیم گذاشت.

 

از کجا بفهمیم سیم کارت ایرانسل دائمی است یا اعتباری؟

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که سیم کارتی را هدیه گرفته باشید و یا سیم کارت خود را از اعتباری به دائمی تبدیل کرده باشید و بخواهید از وضعیت سیم کارتتان با خبر شوید یا میخواهید بدانید تغییرات سیم کارتتان اعمال شده یا خیر  با جست جوی فراوان به نتیجه این سوال نرسیده اید و گمان میکنید این کار بسیار دشوار است ولی باخبر شدن از وضعیت سیم کارتتان ساده ترین کار است فقط کافیست (اپلیکیشن ایرانسل من) را نصب کرده و با وارد کردن شماره تلفن همراه  وارد اپلیکیشن شوید به بخش (حساب من) مراجعه کرده و سپس با کلیک به روی (پروفایل) و در آخر  با انتخاب گزینه اطلاعات من میتوانید مشخصات صاحب سیم کارت و نوع سیم کارت با خبر بشوید.

 

مزایای سیم کارت های دائمی ایرانسل

مزایایی که اپراتور ایرانسل برای سیم کارت های دائمی گذاشته است عبارتند از :

30  گیگابایت اینترنت رایگان
پرداخت صورت حساب هر دو ماه یکبار به جای شارژ دائمی سیم کارت
1000 دقیقه مکالمه رایگان درون شبکه(به مدت 30 روز)
یک گیگابایت اینترنت به مدت 5 ماه(از ماه دوم فعال میشود)
تماس های نیم بها درون شبکه(به مدت 6 ماه)

 

هزینه تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل

برای پرداخت هزینه تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی دو روش وجود دارد :

سیم کارت اعتباری شما همیشه مبلغی شارژ یا اعتبار دارد. اگر ۵۰ هزار تومان اعتبار در سیم کارت اعتباری خود داشته باشید، می‌توانید از همین اعتبار، هزینه‌ی تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی را بپردازید.

 اگر مبلغ مورد نیاز برای تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی را در سیم‌کارت خود ندارید، می‌توانید پرداخت اینترنتی انجام دهید و با انتقال به درگاه پرداخت الکترونیک، به شیوه آنلاین این ۵۰ هزار تومان را بپردازید.

 

روش های تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل

به طور کلی دو نوع روش برای تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی وجود دارد (حضوری ، غیر حضوری)

حضوری :

مشترکینی که قصد تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل را به صورت حضوری دارند میتوانند با مراجعه به دفاتر نمایندگی ایرانسل سیم کارت شان را از اعتباری به دائمی تبدیل کنند.

غیر حضوری :

تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل به صورت غیر حضوری سه روش مختلف دارد که ما در ادامه مطلب به شما با نحوه استفاده از آنها را توضیح خواهیم داد.

1-مراجعه به اپلیکیشن ایرانسل من :

  مراجعه به اپلیکیشن ایرانسل من یا مراجعه به وب اپلیکیشن ایرانسل من یکی از پیشنهادات ما به شما است زیرا این روش یکی از سریع ترین و راحت ترین روش برای تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی است.پس از باز کردن اپلیکیشن با کلیک به روی گزینه خدمات میتوانید درخواست خود را ثبت کنید و سیم کارت اعتباری تان را به دائمی تبدیل کنید.

نکته : مشترکینی که از گوشی های آیفون استفاده میکنند و نمیتوانند اپلیکیشن ایرانسل من را در موبایل نصب کنند میتوانند از وب اپلیکیشن ایرانسل من استفاده کنند.

2-استفاده از کد دستوری:

یکی دیگر از روش های تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل که نیازی به اینترنت هم ندارد از طریق  کد دستوری #70* و یا#9*1*555* است.

3-تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی از طریق تلفن:

سومین پیشنهاد ما به مشترکینی که قصد تبدیل سیم کارت اعتباری به ایرانسل را دارند با شماره گیری 700 است که بعد از شماره گیری با گرفتن عدد 4 میتوانند از خدمات برخوردار بشوند.

 

 


صفحه 8 از 47