نحوه مسدود سازی سیم کارت رایتل

تاریخ ارسال : 1402/11/25

رایتل

شاید برای شماهم اتفاق افتاده باشد که سیم کارت خود را گم کرده باشید و یا خطوط شما به سرقت رفته باشد اما به دلایلی همچو قیمت پایین و … سیم کارت ها دیگر پیگیر مسدود کردن ، تعویض و یا سوزاندن سیم کارت خود نشده باشید . لازم به ذکر است که هر فردی که بالای هجده سال سن دارد و یا بهتر است بگوییم به سن قانونی رسیده است میتواند مالک ده عدد سیم کارت با هر اپراتور باشد و ممکن است فردی باشد که مالک ده سیم کارت است اما به هر دلیلی از وجود فیزیکی خطوط خود بی خبر باشد و اصلا نداند که سیم کارت هایی به نام او ثبت گردیده و این علت میتوان به دلایل بالا مربوط شود . حال برخی از کاربران و مشترکین سیم کارت نمی دانند که اگر پیگیر سیم کارت های خود نشده باشند ممکن است با استفاده سیم کارتشان افراد سودجو مرتکب تخلفاتی شده باشند . پس به جرات میتوان گفت مسدود سازی سیم کارت برای افرادی که خطوط خود را گم کرده اند یکی از مهمترین عملکرد ها میتواند باشد . به همین دلیل اپراتور رایتل روش های حضوری و غیر حضوری را برای مسدود سازی سیک گارت ارائه داده است که ما در ادامه این مطلب قصد معرفی روش ها را داریم . 

نحوه مسدود سازی سیم کارت رایتل

اپراتور رایتل به عنوان سومین اپراتور رایج کشور مانند دیگر اپراتور ها روش هایی در زمینه مسدود سازی موقت یا دائم سیم کارت در هر زمان و مکان با استفاده از تلفن همراه (غیر حضوری) و مراجعه به نمایندگی ها (حضوری) ارائه داده است تا مشترکینی که به هر دلیلی قصد سوزاندن سیم کارت خود را داشتند برای انجام این کار اقدام کنند .

راه های مسدود سازی سیم کارت رایتل به صورت حضوری و غیر حضوری عبارت اند از :

1 _ مراجعه به اپلیکیشن رایتل من
2 _ استفاده از کد ملی

 

مراجعه به اپلیکیشن رایتل من

اپراتور رایتل برای مشترکین دارای سیم کارت دائمی رایتل و سیم کارت اعتباری رایتل اپلیکیشنی را ارائه کرده که سالانه خدماتی را به این اپلیکیشن اضافه می کند. یکی از خدمات کاربردی که مشترکین باید به آن اهمیت بدهند سوزاندن موقت سیم کارت در شرایط خاص می باشد . مراحل سوزاندن موقت سیم کارت رایتل از طریق اپلیکیشن من به صورت ذیل است :

پس از ورود به اپلیکیشن رایتل من در منوی صفحه به روی گزینه مدیریت سیم کارت کلیک کنید سپس  در صفحه جدید به روی گزینه

« درخواست مسدود سازی » بزنید .

برای مسدود سازی خطوط رایتل خود از سوی اپراتور رایتل نکاتی به مشترکین اعلام میگردد که پیش از انتخاب گزینه تایید باید این نکات را به  صورت کامل و با دقت مطالعه کنید .

نکات ذکر شده قبل از تایید مسدود سازی سیم کارت رایتل :

1 _ اپراتور رایتل در صورت انتخاب شماره اشتباه هیچ مسئولیتی را به عهده نمیگیرد .
2 _ در صورت مسدودسازی خطوط رایتل وضعیت سیم کارت شما به حالت مسدودی دو طرفه در می آید و هیچ گونه سرویسی را روی آن دریافت نخواهید کرد .
3 _ در صورت مسدودی پیشین و یا بدهی معوقه درخواست مسدودی سیم کارت صورت نخواهد گرفت .

انجام این عملکرد (مسدود سازی سیم کارت) در طول شبانه روز فقط یکبار مقدور است . در صورتی که حداکثر ظرف بیست روز برای رفع مسدودی خطوط خود اقدام نکنید ، سیم کارت شما مجددا به حالت اولیه باز میگردد . در نهایت با انتخاب شماره مد نظر خود روی گزینه تایید کلیک کنید تا مسدود سازی سیم کارت رایتل شما انجام شود .

اگر شماهم یکی از افراد دارای سیم کارت رایتل هستید و قصد دارید با استفاده از اپلیکیشن رایتل من اقدام به مسدود سازی سیم کارت خود کنید لازم است بدانید استفاده از این روش مشروط دو حالت دارد . حالت اول این است که قبل از رخ دادن این اتفاق با همان شماره وارد سامانه رایتل من شده باشید و حالت دوم این است که رمز عبور ثابت برای خود تعیین کرده باشید .

 

مسدود سازی سیم کارت رایتل با کد ملی

استفاده از این روش به صورت حضوری می باشد . اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که سیم کارت رایتل خود را گم کرده اید و یا خط شما به سرقت رفته است، میتوانید با همراه داشتن کارت شناسایی به دفاتر نمایندگی رایتل مراجعه کرده و سیم کارت خود را مسدود یا در صورت نیاز با همان شماره قبلی سیم کارتی جدید دریافت کنید .

 

جمع بندی

شما در طول مطالعه این مقاله با نحوه مسدود سازی سیم کارت رایتل به صورت حضوری و غیر حضوری آشنا شدید . حال برای بسیاری از مشترکین سوال پیش آمده که آیا کد دستوری برای سوزاندن سیم کارت وجود ندارد ؟  در پاسخ به این سوال باید بگوییم خیر ، چرا که اغلب مشترکین اپراتور رایتل در زمانی که سیم کارتشان مفقود شده است به دنبال مسدود سازی سیم کارت میگردند و در این حالت کد دستوری (USSD) کاربردی ندارد .

 

 

آغاز حراج شماره های رند همراه اول

تاریخ ارسال : 1402/11/25

همراه اول

در سال 1372 یا بهتر است بگوییم یک سال بعد از عرضه سیم در کشور ، اپراتور همراه اول سیم کارت هایی را با پیش شماره 0912 جایگزین خطوط با پیش شماره 0911 کرد . لازم به ذکر است که سیم کارت های 0912 با کد یک شروع به تولید و عرضه شد . این نوع خطوط هر چند مدت یک بار با کد های جدید برخوردار میشد و هر چه کد های 0912 بالاتر میرفت قیمت آنها پایین تر می آمد . و آخرین کد های تولید شده 0912 کد صفر و کد 9 میباشید . بدین ترتیب امروزه به علت قدمت بالای این نوع سیم کارت همچنین اولین خطوط عرضه شده دائمی و قیمت های بالای این سیم کارت (سیم کارت 0912) با اعتبار بالایی برخوردار است . جالب است بدانید اعتبار روزافزون سیم کارت های 0912 باعث شده تا قیمت این خطوط هر روز بالاتر برود . حال به همین خاطر بسیاری از افراد هستند که برای سرمایه گذاری و یا داشتن شغل های غیر حضوری و حضوری میخواهند سیم کارت های 0912 خریداری کنند اما به علت قیمت های بالای این نوع خطوط منصرف میشوند ولی اپراتور همراه اول در چند سال اخیر با راه اندازی جشنواره حراج شماره های رند با قیمت مناسب تر در اختیار خریداران میگذارد . 

آغاز دور جدید حراج شماره های رند همراه اول

اگر سیم کارت دائمی همراه اول و یا سیم کارت اعتباری همراه اول از شماره های رند برخوردار باشند ، نه تنها ارزش مالی این خطوط بالاتر میرود  بلکه به علت خاص و منحصر به فرد بودن خطوط ، این نوع سیم کارت بین کاربران طرفداران زیادی پیدا کرده و بسیار محبوب شده اند . محبوبیت فوق العاده سیم کارت های رند همراه اول باعث شده تا سوء استفاده گران زیادی جذب بازار خرید و فروش شوند و این موضوع باعث شده تا به صورت مستقیم و غیر مستقیم قیمت سیم کارت های رند همراه اول افزایش بسیاری داشته باشند . به همین دلیل اپراتور همراه اول در سال های گذشته با راه اندازی سامانه حراج شماره های رند همراه اول نسبت به عرضه این نوع سیم کارت و فروش آنها از طریق حراجی اقدام نموده است .

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران ، دور جدید حراج شماره های رند همراه اول با شروع دهه فجر یعنی از پنجشنبه 12 بهمن 1402 آغاز شد و متقاضیان میتوانند برای مشاهده و شرکت در حراج به سامانه حراج  (rond.mci.ir)نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور مراجعه کنند.

 

قوانین و مقررات 

1- شرکت کنندگان در فرایند حراج سیم کارت رند باید از تمامی قوانین و مقرارت همراه اول اطلاعات کافی را داشته باشند . از جمله این قوانین (رعایت سقف مجاز واگذاری سیم کارت های دائمی و اعتباری تا حداکثر ده عدد سیم کارت فعال برای هر شرکت کننده ) می باشد .

2- نظارت بر حسن اجرای این آئین نامه بر عهده کارگروه واگذاری شماره های رند همراه اول خواهد بود

3- هرگونه مالیات ، عوارض و نظایر آن به عهده خریدار خواهد بود .

4- مالکیت معنوی اطلاعات موجود در حراج شماره های رند متعلق به اپراتور همراه اول بوده و هرگونه سوء استفاده پیگرد قانونی دارد .
5- برای شرکت در حراج شماره های رند همراه اول ، شرکت کنندگان موظفند ودیعه را به عنوان تضمین شرکت در حراج پرداخت کنند که این موضوع به معنای توافق کامل و پذیرش شرایط و ضوابط تعیین شده تعلق میگردد .

6- اپراتور همراه اول در پذیرش و یا رد تمامی پیشنهادات قیمت مختار و مجاز است .

7- وارد کردن اطلاعات خواسته شده در سامانه به صورت صحیح و شناسنامه ای الزامی است . مسئولیت صحیح بودن اطلاعات در زمان ثبت نام علی الخصوص شماره تلفن همراه ، شماره شبا ، شماره حساب ، شماره ملی به عهده شرکت کننده در حراج می باشد . و اپراتور همراه اول هیچ گونه مسئولیتی را در خصوص عدم توجه برنده به عهده نخواهد گرفت .

8- شرکت در حراج شماره تلفن‌های رند بر مبنای پذیرش قوانین و آئین نامه‌های موجود در مورد اشتراك تلفن همراه، تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می ‌پذیرد .

9- جهت صدور فاکتور و ثبت در سیستم، لازم است اطلاعات هویتی وارد شده توسط شما مطابق با اطلاعات ثبت احوال باشد. همچنین در صورت عدم وجود تصویر کارت ملی نفر برنده در سامانه مدیریت اسناد همراه اول، لازم است تا بارگذاری تصویر کارت ملی انجام شود. در صورت وجود مغایرت در اطلاعات هویتی یا عدم بارگذاری تصویر کارت ملی، امکان واگذاری سیم کارت به نفر برنده وجود ندارد . 

 

 

هدیه ایرانسل به دارندگان سیم کارت 4G

تاریخ ارسال : 1402/11/24

اپراتور ایرانسل

از زمانی که گوشی های هوشمند در ایران عرضه شدند تا به امروز در پیشرفت تکنولوژی تاثیر زیادی داشتند . ناگفته نماند که سیم کارت هم در پیشرفت تکنولوژی تاثیر کمی نداشته . برای مثال در گذشته افراد برای دسترسی به اینترنت باید به کافی نت ها مراجعه می کردند و یا اگر در منزل دارای مودم و رایانه بودند میتوانستند به اینترنت دسترسی داشته باشند . اما ظهور تلفن های همراه باعث شد تا اپراتور ها خدمات اینترنت همراه  روی سیم کارت را ارائه دهند تا افراد بتوانند بدون نیاز به مودم و رایانه تنها به وسیله یک عدد تلفن همراه و سیم کارت در هر زمان و مکان به راحتی به اینترنت دسترسی داشته باشند . لازم است بدانید در اوایل سالی که  اینترنت همراه موجود شد تا به امروز بسیار فرق کرده و هر چند مدت یکبار اپراتور ها برای سرعت و آنالیز بهتر اینترنت همراه از نسل جدید خود رونمایی می کنند . پس اگر شما هم یکی از مشترکین ایرانسل هستید که از شبکه  نسل 3 یا 3G استفاده میکنید و از سرعت پایین اینترنت رنج می برید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید زیرا ما قصد داریم نحوه تبدیل سیم کارت نسل ایرانسل به شبکه نسل 4 را داریم . 

هدیه و مزایای تبدیل سیم کارت 3G به 4G

اگر تلفن همراه شما از فناوری 4G پشتیبانی میکند میتوانید با چند روش ساده ساده سیم کارت خود را از 3G به 4G تبدیل کنید . ناگفته نماند که پس از انجام این کار آنتن دهی سیم کارت شما و همچنین سرعت اینترنت تلفن همراهتان چندین برابر خواهد شد که این مورد میتواند از مزایای تبدیل سیم کارت به نسل 4  باشد . لام به ذکر است که اپراتور ایرانسل برا ی مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل و سیم کارت اعتباری ایرانسل که  قصد انجام این کار را دارند هدیه ای شامل 14 گیگابایت اینترنت ارائه داده است .

14 گیگابایت اینترنت رایگان ایرانسل

همانطور که عنوان شد اگر شماهم یکی از مالکین سیم کارت ایرانسل هستید و میخواهید از مزایای 14 گیگابایت اینترنت رایگان ایرانسل بهره مند شوید لازم است عرض کنیم این عملکرد تنها به واسطه تبدیل سیم کارت3G ایرانسل شما به 4G صورت میگیرد .

مشترکین ایرانسل دارای خطوط 3G پس از تبدیل به 4G میتوانند با شماره گیری کد دستوری #11*555*(ستاره 555 ستاره 11 مربع) از 14 گیگابایت اینترنت رایگان ایرانسل به مدت 30 روز بهره مند شوند .

 

نحوه تبدیل سیم کارت ایرانسل به نسل 4 (4G)

ایرانسل پنج  روش را برای کسانی که قصد تبدیل سیم کارت خود به نسل 4 را دارند سه روش ارائه داده است . این سه  روش به صورت ذیل است :

تعویض سیم کارت : همانطور که میدانید زمانی که از نسل های جدید ایرانسل رونمایی میشود در بازار خرید و فروش دیگر نسل های قدیمی خطوط وجود ندارد. بنابراین کسانی که قصد خرید سیم کارت جدید را دارند میتوانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان و یا نمایندگی های ایرانسل سیم کارت جدید تهیه کنند که تمامی خطوط با نسل 4 به فروش میرسد .

تبدیل سیم کارت به 4G از طریق اپلیکیشن ایرانسل من : ساده ترین روش برای تبدیل خطوط به نسل ۴ مراجعه به اپلیکیشن ایرانسل من است . مشترکین ایرانسل میتوانند پس از نصب ایرانسل من منوی سمت راست صفحه را باز کرده سپس روی گزینه خدمات سیم کارت کلیک کرده و از بالای صفحه گزینه تبدیل سیم کارت به 4G را انتخاب کنند .

مراجعه به نمایندگی های ایرانسل : در این روش کاربران ایرانسلی میتوانند با مراجعه حضوری به نمایندگی های ایرانسل و درخواست از کارمندان سیم کارت ایرانسل خود را به نسل 4 تبدیل کنند .

نکته : اگر برای تبدیل سیم کارت خود به 4G از طریق اپلیکیشن ایرانسل من اقدام کنید کاملا رایگان انجام میشود ولی اگر قصد مراجعه به دفاتر نمایندگی ایرانسل را دارید مبلغ 8000 تومان را باید بپردازید .

مراجعه به فروشگاه ایرانسل : یکی دیگر از روش های تبدیل سیم کارت 3G به 4G مراجعه به سایت www.shop.irancell.ir می باشد . توجه داشته باشید مشترکینی که این روش برای کسانی که تلفن همراهشان از فناوری 4G پشتیبانی میکند کاملا رایگان است و در غیر این صورت مشترکین باید مبلغ 8000 تومان را پرداخت نمایند .

استفاده از کد دستوری : آخرین روشی که برای تبدیل سیم کارت 3G به 4G ایرانسل ارائه شده است و نیاز به اینترنت ندارد شماره گیری کد دستوری #34*555* (ستاره 555 ستاره 34 مربع) می باشد .

 

هدیه همراه اول به مناسبت دهه فجر

تاریخ ارسال : 1402/11/24

همراه اول

همانطور که میدانید اپراتور همراه اول به عنوان اولین اپراتور رایج از سال 1372 شروع به فعالیت کاری خود در حوزه سیم کارت کرد و امروزه یکی از محبوب ترین اپراتوری است که دارای بیشترین سیم کارت ، بیشترین دکل ها در نقاط کشور همچنین مالک گرانترین سیم کارت های کشور عزیزمان ایران می باشد . به جرات میتوان گفت هیچ کدام از اپراتور ها در روز اول به این مرتبه از پیشرفت نرسیده اند و با تلاش های شبانه روز در طی این سال ها پیشرفت کرده و به اهداف خود رسیده اند که یکی از روش های اصلی در پیشرفت خدمات رسانی اپراتور ها بوده چرا که ارائه خدمات محبوبیت اپراتور ها را بین کاربران بیشتر میکند . ناگفته نماند که خدمات شامل ارائه بسته های رایگان و تخفیفی همچنین قرعه کشی ها و هدایا یا جوایز می شود . حال اپراتور همراه اول سالانه در مناسبت های گوناگون خدماتی را برای مشترکین خود تدارک می بیند که یکی از این مناسبت فرارسیدن دهه فجر می باشد . همراه اول نیز برای شرکت در شادی ها مشترکین خود سالانه بسته های تخفیفی را در این روز ارائه میدهد . 

 

 

بسته تخفیفی همراه اول

اپراتور همراه اول برای تمامی کاربران دارای سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول و همچنین مشترکین انارستان یک نوع بسته ترکیبی با تخفیف 60 درصدی به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و عید مبعث ارائه کرده است که شامل دقایقی مکالمه درون شبکه و ده گیگابایت اینترنت می باشد .

بسته ترکیبی

بسته ترکیبی همراه اول شامل ده گیگابایت اینترنت با مدت زمان استفاده در ده روز یعنی از پنجشنبه 12 بهمن تا شنبه 22 بهمن 1402 می باشد . همچنین با خرید این بسته 600 دقیقه مکالمه به مشترکین تعلق میگیرد و اگر در تاریخ قید شده از این بسته استفاده نشود بعد از فرا رسیدن 22 بهمن ماه بسته ترکیبی دیگر قابل استفاده نیست .

مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول میتوانند بسته ده گیگابایت اینترنت و 600 دقیقه مکالمه به صورت ترکیبی را به قیمت 39 هزار تومان با شمارگیری کد دستوری  #671*100* (ستاره 100 ستاره 671 مربع) دریافت کنند .

مشترکین انارستان نیز قادر به خرید این بسته ترکیبی با قیمت 27 هزا تومان از طریق شماره گیری کد دستوری #6671*100* (ستاره 100 ستاره 6671 مربع) هستند .

 

شرایط و قوانین مهم

لازم به ذکر است مدت زمان فعال سازی این بسته محدود است و مشترکین همراه اول که قصد خرید و فعالسازی بسته ترکیبی با تخفیف 60 درصدی به مناسبت دهه فجر و عید مبعث را دارند با توجه به روش های بالا میتوانند از پنجشنبه 12 بهمن ماه تا شنبه 22 بهمن ماه 1402 اقدام به خرید کنند و در مدت زمان ذکر شده میتوانند از بسته استفاده کنند .

توجه داشته باشید که روش های خرید بسته ترکیبی تیتر بالا فقط مختص به مشترکین همراه اول بوده و مشترکین دیگر اپراتور ها نمیتوانند با استفاده از روش های ذکر شده برای فعالسازی بسته ترکیبی ، تخفیفی اقدام کنند .

 

بسته های مقرون به صرفه همراه اول و ایرانسل

تاریخ ارسال : 1402/11/23

بسته اینترنت

به جرات میتوان گفت در چند سال اخیر با ظهور گوشی های هوشمند و دسترسی راحت تر به اینترنت تلفن همراه و اینترنت بخش جدا نشدنی در زندگی هر فرد شده است . اگر به یاد داشته باشید در گذشته برای دسترسی به اینترنت و مرورگر هایی مانند گوگل باید به کافی نت ها مراجعه می کردید و افرادی که در منزل محل کار و … دارای مودم و رایانه بودند میتوانستند از مرورگر ها استفاده کنند . ناگفته نماند که این عملکرد در گذشته هزینه های زیادی را به دوش افراد می گذاشت . اما در این چند سالی که تلفن های هوشمند در بازار ایران بین کاربران عرضه شدند این کار را برای افراد راحت تر کردند . همانطور که میدانید سیم کارت ها سالانه پیشرفت های بسیاری میکنند . که چند سال پیش اینترنت همراه برای مالکین سیم کارت موجود شد . و در حال حاضر روزانه افراد برای خرید اینترنت همراه اقدام میکنند . حال بسیاری از کاربران هستند که هزینه های زیادی را صرف خرید اینترنت میکنند و به دنبال بسته های اینترنت همراه مقرون به صرفه می گردند . ما با ارائه این مطلب قصد معرفی اینترنت همراه ایرانسل و همراه اول را داریم .

 

معرفی بسته های اینترنتی بلند مدت و کوتاه مدت

 

بسته بلند مدت اینترنت همراه اول :

بسته اینترنت 15 گیگابایتی : بسته اینترنت 15 گیگابایتی همراه اول گران ترین بسته اینترنت برای مشترکین همراه اول است که به مدت 4 ماه قابل استفاده میباشد . این بسته با پرداخت هشتاد و سه هزار و پانصد (83.500) تومان برای مشترکین همراه اول فعال میگردد و با این اوصاف قیمت هر گیگابایت از این بسته معادل پنج هزار و پانصدو شصت و شیش 5،566 تومان محاسبه میشود .

دومین بسته بلند مدت فعلی که هم اکنون در سایت همراه اول موجود میباشد شامل 12 گیگابایت حجم که به مدت دو ماه قابل استفاده است و بدون احتساب ارزش افزوده به قیمت 61،500 تومان فعال میگردد. با استفاده از این بسته هر یک گیگ اینترنت معادل 5،158 تومان محاسبه میشود که در مقاسه با بسته 4 ماهه 15 گیگابایتی اندکی ارزانتر میباشد.

 

بسته بلند مدت اینترنت ایرانسل :

بسته اینترنت 15 گیگابایتی ایرانسل بیشترین حجم را در اختیار مشترکین این اپراتور قرار می دهد. ارزش این بسته اینترنتی بدون احتساب ارزش افزوده 83،500 تومان میباشد که مشترکین به ازای هر یک گیگ اینترنت معادل 5،566 تومان پرداخت می کنند.

دومین بسته بلند مدت اینترنت ایرانسل بسته 10 گیگابایتی برای مصرف دو ماه می باشد که مشترکین ایرانسل برای فعالسازی آن مبلغ 48،500 تومان را بدون احتساب ارزش افزوده پرداخت می کنند. با فعال کردن این بسته قیمت هر یک گیگ اینترنت معادل 4،850 تومان برای مشترک میباشد.

 

 بسته یک ماهه اینترنت همراه اول و ایرانسل :

خرید بسته های یک ماهه اینترنت برای افرادی که مصرف متعادلی دارند مقرون به صرفه می باشد. این اپراتور ها برای بسته های یک ماهه 5 تا 7 گیگابایت اینترنت در نظر گرفته اند.

ارزانترین بسته یک ماهه این اپراتورها 14،100 تومان برای یک گیگ اینترنت می باشد که برای بسیاری از مشترکین مقرون به صرفه نمیباشد و ترجیح می دهند از بسته هایی با حجم بیشتر استفاده کنند.

بسته ماهیانه 5 گیگابایتی این اپرانورها 31،700 تومان میباشد، یعنی مشترکین با فعالسازی این بسته ها به ازای هر یک گیگ مبلغ 5،428 تومان پرداخت میکنند. بسته ماهیانه 4 گیگابایتی با مبلغ 28،600 نیز برای مشترکین فراهم شده است که با فعال کردن آن قیمت هر یک گیگابایت اینترنت معادل 7،150 تومان برای مشترکین محاسبه میشود.

بسته ی دیگری که این اپراتورها برای مصرف ماهیانه در اختیار مشترکینشان قرار داده اند بسته اینترنت ماهینه دو گیگابایتی می باشد که با قیمت 18،800 تومان به فروش می رسد. یعنی مشترکین با فعالسازی این بسته به ازای هر یک گیگ مبلغ 9،400 تومان پرداخت می کنند.

 

بسته های اینترنت کوتاه مدت همراه اول و ایرانسل :

این بسته برای افرادی که بیشتر از اینترنت ثابت استفاده می کنند و برای یک روز تا یک هفته به اینترنت ثابتشان دسترسی ندارند مناسب است. اپراتورها این بسته ها را از حجم 60 مگابایت روزانه تا 6 گیگابایت هفتگی عرضه می کنند .

این اپراتورها برای مصرف هفتگی هم بسته های مختلفی را تعریف کرده اند که بهترین بسته برای مشترکین همراه اول بسته هفتگی 1،5 گیگابایتی به مبلغ 14،700 تومان می باشد. مشترک همراه اول با فعالسازی این بسته مبلغ 9،800 تومان به ازای هر یک گیگ اینترنت پرداخت می کند.

برای اپراتور ایرانسل به صرفه ترین بسته برای مشترکین، فعالسازی بسته هفتگی 5 گیگا بایتی به مبلغ 24،200 می باشد. با استفاده از این بسته مشترکین به ازای هر یک گیگابایت اینترنت مبلغ 4،840 تومان پرداخت می کنند.

بهترین بسته روزانه همراه اول بسته 750 مگابایتی می باشد که با قیمت 7،940 تومان به فروش می رسد.

برای مشترکین اپراتور ایرانسل بسته روزانه 2،5 گیگا بایتی اقتصادی ترین بسته از نظر پرداخت به ازای هر یک گیگ اینترنت می باشد. این بسته روزانه با قیمت 12،600 تومان به فروش میرسد یعنی مشترک به ازای هر یک گیگ اینترنت روزانه مبلغ 5،040 تومان پرداخت می کند.

 

 


صفحه 3 از 47